No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
85 partitures
Francisco Fleta Polo va néixer a Barcelona el 1931 i estudià al Conservatori Superior Municipal de Música d’aquesta mateixa ciutat, centre en el qual obtingué els títols Superiors de Violí, Viola i Trompeta a més dels estudis de composició i direcció d’orquestra.
Com a intèrpret de viola ha format part de les orquestres Simfònica del Gran Teatre del Liceu de la mateixa ciutat (1961-64), i Sinfónica de RTVE de Madrid (1965-69) i a la Ciutat de Barcelona (des del 1970). Per oposició obtingué la plaça de catedràtic de Viola al Conservatori Superior de Barcelona.
El seu catàleg és molt extens i consta d’obres per a diversos instruments i formacions instrumentals que han estat interpretades per diverses generacions d’alumnes en el seus estudis, obres fetes a la mida dels estudiants del seu entorn. Consta també de diverses obres per a orquestra entre les quals hi ha quatre simfonies; la segona i la tercera estrenades per l’Orquestra Simfònica de Barcelona (OBC) i la quarta per la Banda Municipal de la mateixa ciutat. La seva Sonata per a Viola op. 62 va ser escollida i interpretada al Congrés Internacional de Viola a l’estat d’Illinois (USA). Com a pedagog ha elaborat un complet mètode pràctic per a Viola i Violí. Gran part de la seva obra està editada per aquesta editorial (Clivis Publicacions).
La seva música és rica en contrapunt i efectes tímbrics que li donen un caire de genialitat molt singular.
Autor: Fleta Polo, Francisco
L’autor no es limita a fer servir la trompeta com a fanfara sinó que juga amb tots els seus recursos. L’obra, no és difícil d’execució però requereix exigència en el treball cambrístic. La part de piano reforça l’element rítmic de l’obra i pot ajudar a fixar l’afinació si l’obra s’interpreta amb estudiants avançats.
Autor: Fleta Polo, Francisco
L’autor no es limita a fer servir la trompeta com a fanfara sinó que juga amb tots els seus recursos. L’obra, no és difícil d’execució però requereix exigència en el treball cambrístic. La part de piano reforça l’element rítmic de l’obra i pot ajudar a fixar l’afinació si l’obra s’interpreta amb estudiants avançats.
Autor: Fleta Polo, Francisco
L’inici del Caprici núm. 2 de F. Fleta Polo ens presenta els instruments d’un en un, amb intervencions a solo abans d’endinsar-se en el treball conjunt, i l’escriptura contrapuntística és evident al llarg d’una obra que basa el seu atractiu en els contrastos de color i de caràcter.
Autor: Fleta Polo, Francisco
L’inici del Caprici núm. 2 de F. Fleta Polo ens presenta els instruments d’un en un, amb intervencions a solo abans d’endinsar-se en el treball conjunt, i l’escriptura contrapuntística és evident al llarg d’una obra que basa el seu atractiu en els contrastos de color i de caràcter.
Autor: Fleta Polo, Francisco
El Caprici per a corn anglès i piano de Francisco Fleta Polo és una obra que no busca el virtuosisme de l’instrument solista sinó que es presenta com un cant líric, una obra on el corn anglès pot lluir el seu vessant més cantabile.
Autor: Fleta Polo, Francisco
El Caprici per a corn anglès i piano de Francisco Fleta Polo és una obra que no busca el virtuosisme de l’instrument solista sinó que es presenta com un cant líric, una obra on el corn anglès pot lluir el seu vessant més cantabile.
Autor: Fleta Polo, Francisco
Obres breus però intenses i expressives que transiten per diferents aires, tempos i ritmes.
Autor: Fleta Polo, Francisco
Obres breus però intenses i expressives que transiten per diferents aires, tempos i ritmes.
Autor: Fleta Polo, Francisco
En aquests duets hi són ben presents la serenor i la noblesa de l'instrument.
Autor: Fleta Polo, Francisco
En aquests duets hi són ben presents la serenor i la noblesa de l'instrument.
Autor: Fleta Polo, Francisco
En aquests duets hi són ben presents la serenor i la noblesa de l'instrument.
Autor: Fleta Polo, Francisco
En aquests duets hi són ben presents la serenor i la noblesa de l'instrument.