No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Sotscategories
Autor: Puertas, David
L'obra Balls de Gegants de David Puertas és un recull de 6 tonades que acompanyen el ball de gegants de diferents localitats catalanes.
Autor: Oltra, Manuel
Aquesta obra de Manuel Oltra està composta de dues peces independents, que responen a dos atmosferes rítmiques diferents. La primera és una cançó de bressol i la segona un rondó.
Autor: Rodríguez Picó, Jesús
Aquesta melodia relacionada amb el repertori dels chansonniers és també una cita representativa d’un repertori musical que va interessar a Poulenc i del qual se’n va servir en el tercer moviment de la seva Sonata per a Clarinet.
Autor: Baldrís, Carlota
Aquesta obra reflecteix els pensaments i cabòries que van i vénen quan viatges en tren, mentre es van entrellaçant els uns amb els altres, fins i tot amb els dels altres passatgers, que pugen i baixen del tren amb els seus propis pensaments, cada cop més llunyans, amb la mirada perduda a l’infinit. Finalment, s’arriba a l’estació i els viatgers segueixen...
Autor: Taverna-Bech, Francesc
Calidoscopi III de Francesc Taverna-Bech no és una obra només descriptiva sinó que té nombrosos elements reflexius i una certa malenconia, com si fluís l’enyor d’altres temps quan, infant, el devia seduir la joguina.
Autor: Fleta Polo, Francisco
El Capricho concertante núm. 3 és una obra en dos moviments per a flauta i guitarra. L’ordre dels factors en aquesta obra no altera el producte ja que tan un instrument com l’altre estan tractats en mode concertant sense predomini d’un sobre l’altre.
Autor: Fleta Polo, Francisco
La cèl·lula inicial de l’arpegi descendent dóna unitat a l’obra que, malgrat la seva brevetat, mostra plenament la personalitat del llenguatge de Fleta Polo i el coneixement profund que té dels diferents instruments per als que escriu.
Autor: Fleta Polo, Francisco
La cèl·lula inicial de l’arpegi descendent dóna unitat a l’obra que, malgrat la seva brevetat, mostra plenament la personalitat del llenguatge de Fleta Polo i el coneixement profund que té dels diferents instruments per als que escriu.
Autor: Fleta Polo, Francisco
La cèl·lula inicial de l’arpegi descendent dóna unitat a l’obra que, malgrat la seva brevetat, mostra plenament la personalitat del llenguatge de Fleta Polo i el coneixement profund que té dels diferents instruments per als que escriu.
Autor: Fleta Polo, Francisco
El primer moviment és gairebé un moviment perpetu en el que l’escriptura imitativa destaca del primer a l’últim compàs. El segon moviment, més lent i reflexiu, planteja un tema que és exposat en tres ocasions.
Autor: Fleta Polo, Francisco
L’autor no es limita a fer servir la trompeta com a fanfara sinó que juga amb tots els seus recursos. L’obra, no és difícil d’execució però requereix exigència en el treball cambrístic. La part de piano, optativa, reforça l’element rítmic de l’obra i pot ajudar a fixar l’afinació si l’obra s’interpreta amb estudiants avançats.
Autor: Fleta Polo, Francisco
L’inici del Caprici núm. 2 de F. Fleta Polo ens presenta els instruments d’un en un, amb intervencions a solo abans d’endinsar-se en el treball conjunt, i l’escriptura contrapuntística és evident al llarg d’una obra que basa el seu atractiu en els contrastos de color i de caràcter.