No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Sotscategories
Autor: Rodríguez Picó, Jesús
Composada a partir del quadre del mateix títol de Joan Miró. Obra de caràcter “naif” de format breu.
Autor: Ortega, Miquel
Per a crear la Petita Suite per a dues guitarres, Miquel Ortega va utilitzar el material temàtic de set de les vint cançons que formen el cicle Les Quatre Estacions sobre textos del poeta Josep Carner.
Autor: Fleta Polo, Francisco
No es tracta d’una obra lleugera ni fàcil, sinó d’una partitura complexa que, malgrat que es deixa escoltar sense esforç, transmet aquella sensació de plaer intel·lectual que només es dóna en les obres que tenen alguna cosa a dir.
Autor: Fleta Polo, Francisco
No es tracta d’una obra lleugera ni fàcil, sinó d’una partitura complexa que, malgrat que es deixa escoltar sense esforç, transmet aquella sensació de plaer intel·lectual que només es dóna en les obres que tenen alguna cosa a dir.
Autor: Bozzo, David
L’obra Quartet de corda núm. 1 “A la Muerte de un ángel” és un encàrrec que va fer el juliol de 2010 el quartet de corda anglo-espanyol The Billroth String Quartet. A petició de l’autor els seus components es van encarregar de la revisió de l’obra, afegint la seva visió interpretativa al treball escrit per a ells.
Autor: Benejam, Lluís
L’estil del Quartet de corda número 1 de Lluís Benejam és molt expressiu i posa l’accent rítmic per a fer un dibuix melòdic lliure i vitalista.
Autor: Homs, Joaquim
A finals del 1949 l'autor va projectar compondre el tercer Quartet de corda basant-se en dos temes anotats cap al 1931 amb el propòsit de desenvolupar-los en futures composicions.
Autor: Bacchus, Peter
El primer temps és un andante molt líric confegit per a tres flautes i flauta en sol. El segon temps és un moto perpetuo que comença amb quatre flautes en do. El tercer temps s'uneix directament amb el quart temps, desenvolupant-se sobre un ostinato. El quartet acaba amb un final virtuós i brillant.
Autor: Rodríguez Picó, Jesús
Una característica general en el Quartet per a clarinets és que s’hi utilitzen sovint els registres extrems i els contrastos dinàmics i els diferents timbres associats a aquests registres creen una impressió de tensió constant.