No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Autor: Torrents, Mercè
L'obra Dibuixant, de Mercè Torrents, consta de tres moviments. En el primer el piano fa un dibuix continu mentre que la flauta s’expandeix en diferents registres tot cantant. El segon moviment dibuixa la placidesa amb la flauta en una tessitura de registre baix mentre que el piano la segueix amb uns acords lents, contemplatius. El tercer moviment ens...
Autor: Homs, Joaquim
En aquest Duet per a flauta i guitarra totes les línies melòdiques es deriven de la fluctuació dels intervals compresos en l’àmbit de terceres menors i majors de to melangiós que, en els moments de major intensitat expressiva s’expandeixen en línies més amples i acords.
Autor: Civilotti, Alejandro
Aquestes peces estan dedicades a la memòria del nebot del compositor, Sergio Javier Godoy que havia mort el mes d’abril del 2005, i van ser compostes dos mesos després. El sentit d’aquestes quatre peces per a guitarra i clarinet és el d’establir un diàleg amb aquelles preguntes que mai tindran resposta.
Autor: Rodríguez Picó, Jesús
El concepte de fantasia inclou el d’obra sense moviments amb un format molt lliure que juga amb els contrastos sempre que combina aquest tema inicial amb fragments més dinàmics. Malgrat aquesta reaparició temàtica, l’obra no respon a la forma rondó sinó que la llibertat formal és la que mana.
Autor: Valls Duran, Pere
El Gran concert obligat de contrabaix està estructurat en tres temps, Allegro moderato, Barcarola i Scherzo finale, i permet a l’instrumentista un gran lluïment tant en la versió per a piano com en la d’orquestra.
Autor: Valls Duran, Pere
El Gran concert obligat de contrabaix està estructurat en tres temps, Allegro moderato, Barcarola i Scherzo finale, i permet a l’instrumentista un gran lluïment tant en la versió per a piano com en la d’orquestra.
Autor: Civilotti, Alejandro
Els tres moviments de l'obra fan referència als diferents estils de música que tenen a veure tant amb la literatura musical d'Argentina, com del passat musical de l'autor, molt lligat al tango i al folklore.
Autor: Fleta Polo, Francisco
Impromptu núm. 21 per a dos violins de Francisco Fleta Polo és una obra fresca i directa: dos violins que dialoguen i barregen les seves veus en un moment musical agradable i d’esperit alegre.
Autor: Fleta Polo, Francisco
Sense ser una obra de virtuosisme, l’exigència és notable. La primera part de l'Impromptu núm. 9a de F. Fleta Polo crea un clima harmònic inquietant i presenta molts cromatismes. La segona part, per contra, és molt rítmica i presenta un element de moviment perpetu que defineix el caràcter intens i enèrgic de l’obra.
Autor: Fleta Polo, Francisco
L'Impromptu núm. 17 de Fleta Polo no té altra pretensió que la de donar sortida a aquella necessitat que té l’autor de fer música per a la combinació instrumental que té al davant i, sobretot, de donar satisfacció als músics a qui està dedicada.
Autor: Bertran, Moisès
Escrita en forma ternària té el caràcter d’una improvisació. Després d’una breu introducció apareix el tema principal de caràcter líric en la trompa, al centre de la peça hi trobem una secció de caràcter jazzístic que mostra interessants figuracions pianístiques. Destaca la seva profunditat expressiva centrada en el cantabile del solista.
Autor: Benejam, Lluís
La música de Lluís Benejam flueix d’un esperit obert, vitalista, permeable a influències diverses. Hi trobem reminiscències modals, de l’impressionisme i del jazz, incorporades per una manera personal d’entendre la música.