No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Sotscategories
Autor: Rodríguez Picó, Jesús
A l'obra Barcelona Revisited, la idea de moviment, de desplaçament, recorre tota la partitura i aquest desplaçament cap endavant és l’origen del material musical i de les seves transformacions.
Autor: Taverna-Bech, Francesc
L'obra Barocke Partita de Francesc Taverna Bech consta de cinc moviments per a piano i orquestra de cambra: Intrata, Fughetta, Intermezzo (per a piano solo), Canzonetta i Invenzione.
Autor: Rodríguez Picó, Jesús
El Concertino per a clarinet i cordes pren com a referència els concertinos per a clarinet escrits en el segle XX, utilitzant els recursos tècnics que aquestes obres proposen. Encara que dividida en dos blocs, l’obra està escrita com una estructura contínua i alhora contrastada.
Autor: Puertas, David
Al Divertiment de Nadal per a orquestra de corda hi trobareu Les dotze van tocant, La Mare de Déu, Ara ve Nadal, Sant Josep i la Mare de Déu i El timbaler.
Autor: Taverna-Bech, Francesc
Els vuit moviments breus que integren el Calidoscopi I de Francesc Taverna-Bech s’articulen al voltant d’una sèrie de dotze sons –quasi mai seguida en l’ordenació original– i un motiu de caire rítmic.
Autor: Colomer, Consuelo
Cinc idees breus per a un teclat generós. Petits discursos en moviment que transmeten emocions.
Autor: Grèbol, Armand
Miniatures és una obra descriptiva, cada moviment és en sí mateix un món, ens narra quelcom que no trobarem en els altres, característica que al mateix temps serveix per a donar sentit d’unitat.
Autor: Taverna-Bech, Francesc
En aquest recull l'autor ha plasmat la seva visió de la nit quan la ciutat calla, i la visió de la lluna que ens contempla i ens il·lumina.
Autor: Ortega, Miquel
Aquesta Sonatina per a piano no és una obra excessivament difícil des del punt de vista tècnic llevat potser del tercer moviment, i com passa a moltes Sonatines de la majoria de compositors, tota ella està impregnada d’un sentiment d’alegria proper al caràcter de Scherzo.
Autor: Taverna-Bech, Francesc
La primera i la darrera de les cinc peces poden considerar-se com un joc de contrastos expressius. La segona és una invenció de caràcter atonal. La tercera és un vals de caràcter antiromàntic, mentre que la quarta és la simple evocació de la nit amb el seu joc de remors i sonoritats somortes.
Autor: Taverna-Bech, Francesc
Aquestes peces tenen, entre d'altres, una vessant didàctica assimilable als programes de grau mig de piano, amb diverses dificultats tècniques que inclouen fórmules pianístiques elaborades, com ara creuaments de mans, acords arpegiats, escriptura en tres pentagrames, etc. que l’alumne superarà progressivament.
Autor: Serra, Joaquim
La Dansa és una peça extraordinàriament brillant i d’una admirable escriptura pianística. Les Tres Peces Breus mostren un llenguatge harmònic proper a les sonoritats refinades i vaporoses de la música de Frederic Mompou i comparteixen una curiosa forma de mirall (ABCBA), variant del tradicional lied ternari.