No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Sotscategories
Autor: Soto, Pere
L’obra Colom-biZ del compositor Pere Soto Tejedor representa un veritable repte per a cada un dels guitarristes que l’integra, donat que cada guitarra, per la seva alta complexitat musical i tècnica, podria ser una obra en sí mateixa.
Autor: Diversos
Aquestes dues peces per a guitarra van ser escrites amb motiu del centenari de Francesc Tàrrega per encàrrec del guitarrista David Sanz. Conte breu: és una peça virtuosística que conté al·lusions a l’obra de Tàrrega; i Estudi 1 té aires rítmics, dansaires, moments lírics, introspectius i també efectistes.
Autor: Eckart, Edmundo
Mahlers traum es tracta d’una peça que comença amb un tema que fa pensar en l’esperit de la Träumerei o Reverie –somni- de Robert Schumann; però cap al final de l‘obra pren girs i harmonies pròpies de Gustav Mahler.
Autor: Pardo, Miquel
Instantànies és una col·lecció de petites peces per a piano concebudes des de l'espontaneïtat i recollides pacientment al llarg dels anys.
Autor: Rövenstrunck, Bernat
Aquests duos van ser escrits amb la intenció de familiaritzar el violinista en les tècniques del violí, la interpretació de la música de cambra, la música melòdica, rítmica, sonora, tonal i formal. A més a més, poden ser interpretats amb altres instruments com la viola, el violoncel o el piano.
Autor: Cervelló, Jordi
Dos moviments per a Trio (violí, violoncel i piano) és una de les primeres obres que va compondre Jordi Cervelló l´any 1968. Els dos moviments són un Adagio i un Allegro energico.
Autor: Garcia Gago, Josep
El Caliu és una petita reflexió dialogada entre pares i fills, a l’entorn de la llar de foc en els primers freds tardorals. Els quatre instruments de corda personifiquen els membres de la unitat familiar, en plena conversa.
Autor: Taverna-Bech, Francesc
Climes II està basada en la seva predecessora Climes I —composta l’any anterior per a clarinet i piano— i com aquella, consta d’un sol moviment d’estructura lliure. L’element intervàl·lic és evident en tota l’obra i només en la part central (Calmo) la línia melòdica és més estàtica.