No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Sotscategories
Autor: Fleta Polo, Francisco
El primer moviment és gairebé un moviment perpetu en el que l’escriptura imitativa destaca del primer a l’últim compàs. El segon moviment, més lent i reflexiu, planteja un tema que és exposat en tres ocasions.
Autor: Fleta Polo, Francisco
L’inici del Caprici núm. 2 de F. Fleta Polo ens presenta els instruments d’un en un, amb intervencions a solo abans d’endinsar-se en el treball conjunt, i l’escriptura contrapuntística és evident al llarg d’una obra que basa el seu atractiu en els contrastos de color i de caràcter.
Autor: Soto, Pere
Peça de gran riquesa dinàmica que usa tots els recursos de l'instrument.
Autor: Guinjoan, Joan
Va ser compost l’any 1963 i va guanyar el Premi de Composició de l’Schola Cantorum de París. Es tracta d’una obra primerenca d’escriptura pianística molt brillant; però el que enllaça aquest concert amb la resta d’obres de Guinjoan és un dels seus elements més rellevants, el ritme.
Autor: Ferrer, Enric
Obra inspirada en el primer dels Quatre Quartets de T. S. Eliot, Burn Norton.
Autor: Torrents, Mercè
L'obra Dibuixant, de Mercè Torrents, consta de tres moviments. En el primer el piano fa un dibuix continu mentre que la flauta s’expandeix en diferents registres tot cantant. El segon moviment dibuixa la placidesa amb la flauta en una tessitura de registre baix mentre que el piano la segueix amb uns acords lents, contemplatius. El tercer moviment ens...
Autor: Soto, Pere
En aquest quartet Pere Soto fa volar la seva imaginació creant una divertida història imaginària sobre l’hipotètic viatge de Django a la Havana. Amb la barreja del son cubano i la pompa manouche, aconsegueix fusionar dues essències i estètiques en una proposta ben original, tot un repte per a un quartet atrevit.
Autor: Puértolas, Pere J.
L'autor, Pere Puértolas, plasma a Drums & Woods les seves impressions durant un viatge al Senegal en una obra per a quatre percussionistes, donant forma i estructura als ritmes alhora senzills i endimoniats que hi va escoltar.
Autor: Lamote de Grignon, Ricard
Es tracta, originalment, d’una col·lecció de dotze petites peces (d’aquí ve el nom d’engrunes) per a piano sol. La versió per a quintet de vent consta de sis “engrunes” i va ser feta més de 25 anys després que l’original per a piano.
Autor: Rodríguez Picó, Jesús
El concepte de fantasia inclou el d’obra sense moviments amb un format molt lliure que juga amb els contrastos sempre que combina aquest tema inicial amb fragments més dinàmics. Malgrat aquesta reaparició temàtica, l’obra no respon a la forma rondó sinó que la llibertat formal és la que mana.
Autor: Valls Duran, Pere
El Gran concert obligat de contrabaix està estructurat en tres temps, Allegro moderato, Barcarola i Scherzo finale, i permet a l’instrumentista un gran lluïment tant en la versió per a piano com en la d’orquestra.