No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Sotscategories
Autor: Bosch, Lluís M.
Aquesta obra és la narració musical d’una rondalla popular catalana: “La rateta que escombrava l’escaleta”.
Autor: Valls Duran, Pere
El Gran concert obligat de contrabaix està estructurat en tres temps, Allegro moderato, Barcarola i Scherzo finale, i permet a l’instrumentista un gran lluïment tant en la versió per a piano com en la d’orquestra.
Autor: Valls Duran, Pere
De la llarga col·laboració i amistat amb el mestre Pau Casals, el compositor Pere Valls va dedicar amb emoció aquesta bella i melangiosa obra Llegenda, en un únic moviment, Andante, per a violoncel i piano en tonalitat menor.
Autor: Valls Duran, Pere
La Romança té força arrels catalanes on hi juga un paper molt important l’acompanyament harmònic. Gran Introducció i tarantel·la és una obra de joventut escrita molt abans de la Romança en homenatge al seu ídol Giovanni Bottesini.
Autor: Valls Duran, Pere
La Romança té força arrels catalanes on hi juga un paper molt important l’acompanyament harmònic. Gran Introducció i tarantel·la és una obra de joventut escrita molt abans de la Romança en homenatge al seu ídol Giovanni Bottesini.
Autor: Guinjoan, Joan
Articulada en dues seccions sense solució de continuïtat, l’obra parteix d’un clima proper als Nocturns del compositor polonès, amb colors i harmonies delicats, sobre el qual va elevant-se una línia melòdica cada cop més activa i ornamentada...
Autor: Bosch, Lluís M.
La Música encantada ha estat creada per aportar a la literatura pianística un recull de peces atractives per a joves intèrprets. Pel que fa a les dificultat tècniques i artístiques significa un pas endavant en el creixement musical de l’intèrpret.
Autor: Colomer, Consuelo
Música per a l'esperança. L'obra presenta una escriptura vertical, amb fórmules rítmiques repetitives i amb girs d'arrel popular. El nivell de dificultat és elevat per la necessitat que té l'intèrpret de buscar el clima adequat en cada moment de la peça.
Autor: Civilotti, Alejandro
L’obra està estructurada en quatre temps que representen un viatge a través de quatre textures que exploren les possibilitats, tan expressives com tècniques, de l’instrument solista.