No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Sotscategories
Autor: Fleta Polo, Francisco
L’autor no es limita a fer servir la trompeta com a fanfara sinó que juga amb tots els seus recursos. L’obra, no és difícil d’execució però requereix exigència en el treball cambrístic. La part de piano reforça l’element rítmic de l’obra i pot ajudar a fixar l’afinació si l’obra s’interpreta amb estudiants avançats.
Autor: Fleta Polo, Francisco
Seguint el principi que regeix totes les obres de Fleta, la Sonata per a violoncel està escrita per complaure principalment l’intèrpret amb la seguretat que, si aquest frueix interpretant, el públic gaudirà escoltant.
Autor: Salvat, Joaquim
Engruna és una breu peça per a piano, de caràcter senzill però a la vegada interessant des del punt de vista harmònic. Genisenca i La font de l’avellana, més que dues sardanes per a piano, sembla més aviat que es tracti de dos guions en forma pianística per fer-ne després l’arranjament per a cobla.
Autor: Torrents, Mercè
Una música que requereix una perfecta comunió entre les quatre mans del duo.
Autor: Rodríguez Picó, Jesús
La ciutat de Cloe pertany a un grup de composicions de cambra relacionades amb l’obra d’Italo Calvino Les ciutats invisibles. Les característiques comunes entre aquestes obres són la relació entre les arquitectures imaginades i les dinàmiques de les urbs, entre les formes compactes i la mobilitat.
Autor: Soler, Josep
Aquesta obra condueix des dels primers compassos el tempo ondulant del contrabaix i del piano amb la indicació constant de rubato.
Autor: Serra, Joaquim
Aquest Trio en mi s’ordena de manera molt clàssica tant pel que fa al conjunt com en la forma de cada moviment: Sonata al primer temps, Cançó al segon i Rondó al tercer.
Autor: Puértolas, Pere J.
A Pinewood Waltz la bateria hi està tractada com a un conjunt d’instruments de la percussió clàssica. És un vals de dalt a baix que exigeix de l’intèrpret una tècnica virtuosística i un profund coneixement musical.