No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Sotscategories
Autor: Benejam, Lluís
Composta durant la primavera de 1966, la Sonata per a piano és una obra fresca i directa, estructurada en tres moviments i que comporta una certa dificultat, bé que no explora totes les possibilitats de l’instrument ni exigeix un virtuosisme extrem a l’intèrpret.
Autor: Benejam, Lluís
La Sonata per a saxòfon i piano té trets postimpressionistes, girs modals, riquesa de registres, ritme constant, gust per les modulacions cromàtiques i domini del contrapunt. El saxo alt és el clar protagonista al llarg de l’obra, encara que el piano no assumeix solament la funció d’acompanyant sinó que està clarament implicat en el diàleg amb el solista.
Autor: Benejam, Lluís
Benejam va ser un excel·lent violinista i també un excel·lent compositor. No és estrany, doncs, que les obres que va dedicar al seu instrument siguin d’una qualitat i un bon gust exquisits.
Autor: Benejam, Lluís
Aquesta és una obra madura i sòlida, on l’autor demostra altra vegada el coneixement de les possibilitats de l’instrument solista i les del llenguatge cambrístic.
Autor: Benejam, Lluís
L’àlbum Tres peces per a oboè i quartet de corda és una de les primeres partitures que va compondre Lluís Benejam. Així i tot, el llenguatge que més endavant caracteritzarà l’obra de Benejam ja hi és present en els seus trets bàsics.
Autor: Benejam, Lluís
En el Trio de corda núm. 1 (1956) Lluís Benejam juga amb la sonoritat de dos violins i una viola amb una concepció clàssica però amb esperit modern.
Autor: Benejam, Lluís
La música de Lluís Benejam flueix d’un esperit obert, vitalista, permeable a influències diverses. Hi trobem reminiscències modals, de l’impressionisme i del jazz, incorporades per una manera personal d’entendre la música.
Autor: Benejam, Lluís
Una obra que denota una gran maduresa en el llenguatge, un bon coneixement de l’instrument solista, una gran llibertat modulatòria i una equilibrada fluïdesa de la variació rítmica.
Autor: Bertran, Moisès
Consta d’un Tema, sis Variacions, una Cadenza i la reexposició del tema. Aquestes petites seccions se succeixen sense interrupció amb la intenció de crear una obra d’un sol traç dins d’una estructura que massa sovint resulta discontinua.
Autor: Bertran, Moisès
Blusing for Marcel intenta introduir elements del jazz en l'estil de Moisès Bertran, que està basat en un concepte vertical de la sonoritat; un gust per la melodia; un concepte més o menys tradicional de forma i ritme, i un ambient generalment melangiós, propi del caràcter català de l'autor.
Autor: Bertran, Moisès
Escrita el febrer de 2007, fou un primer estudi per a l'òpera que vaig composar entre l’estiu d’aquell any i finals de 2009.
Autor: Bertran, Moisès
Del Concertino per a Piano i Cordes podem destacar-ne una construcció orgànica i planera, feta amb economia i senzillesa en les idees i en els gestos musicals que li donen unitat, transparència i claredat.