No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Sotscategories
Autor: Benejam, Lluís
El Trio per a violí, violoncel i piano núm. 1 de Lluís Benejam s’estructura en quatre moviments, té una durada que s’apropa als vint minuts i presenta un caràcter general optimista i romàntic.
Autor: Benejam, Lluís
El Trio per a violí, violoncel i piano núm. 1 de Lluís Benejam s’estructura en quatre moviments, té una durada que s’apropa als vint minuts i presenta un caràcter general optimista i romàntic.
Autor: Benejam, Lluís
Una obra de llenguatge simple, amb sonoritat americana i alguna pinzellada a l'estil Hollywood, conté fantàstics recursos rítmics i sobre tot de color, que culmina amb un sensible aire espanyol.
Autor: Lamote de Grignon, Ricard
La primera experiència com a compositor de Ricard Lamote de Grignon amb la música antiga va ser l’any 1926 amb l’obra Suite a l’antiga. Vint anys més tard va tornar a treballar amb la música del compositor del segle XVIII, Antoni Soler, instrumentant tres de les seves sonates que va titular com a Tres Sonates del Pare Soler.
Autor: Lamote de Grignon, Ricard
La primera experiència com a compositor de Ricard Lamote de Grignon amb la música antiga va ser l’any 1926 amb l’obra Suite a l’antiga. Vint anys més tard va tornar a treballar amb la música del compositor del segle XVIII, Antoni Soler, instrumentant tres de les seves sonates que va titular com a Tres Sonates del Pare Soler.
Autor: Benejam, Lluís
Una obra de llenguatge simple, amb sonoritat americana i alguna pinzellada a l'estil Hollywood, conté fantàstics recursos rítmics i sobre tot de color, que culmina amb un sensible aire espanyol.
Autor: Toldrà, Eduard
La versió original de la Maledicció del Compte Arnau d'Eduard Toldrà és per a tres cobles i timbales. Posteriorment, el propi Toldrà en va fer la versió per a orquestra.
Autor: Bacchus, Peter
Aquesta obra vol ser un homenatge al compositor i flautista Robert Dick que explora a fons els recursos de l’instrument, The other flute, com deia Dick. L’intèrpret trobarà en aquesta obra tot un repte per a assolir i descobrirà un mon de possibilitats sonores de la flauta.
Autor: Rodríguez Picó, Jesús
El Concert núm. 1 per a clarinet i orquestra (1989) i el Concert núm. 2, finalitzat al febrer del 1990, mantenen una continuïtat amb diverses similituds, com la relació que s’estableix entre l’orquestra i el solista, la utilització de passatges expressius i de gran complexitat tècnica del clarinet i també les cites d’altres autors com Mozart, Mahler o...