No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Sotscategories
Autor: Brotons, Salvador
La Sonata per a clarinet i piano, Op. 46 fou escrita durant la primavera de 1988. Concebuda en dos moviments, el primer dels quals manté la forma Sonata.
Autor: Taverna-Bech, Francesc
Horitzó i tres estrofes de Francesc Taverna Bech és una obra en quatre temps, de set minuts de durada, amb una gran i delicada expressivitat, element característic de l'autor.
Autor: Fleta Polo, Francisco
El Caprici per a corn anglès i piano de Francisco Fleta Polo és una obra que no busca el virtuosisme de l’instrument solista sinó que es presenta com un cant líric, una obra on el corn anglès pot lluir el seu vessant més cantabile.
Autor: Gerhard, Robert
La Suite de Gerhard consta de dos moviments en forma de dansa, El Conde Sol de caràcter més solemne i amb predomini del ritme binari, i Sevillana, més agitada i de ritme ternari.
Autor: Soto, Pere
Tres petites composicions creades en dos moments diferents però amb una voluntat claríssima d’unitat. Són estructures obertes a l’estil d’una fantasia, amb un discurs fluït de principi a fi.
Autor: Fleta Polo, Francisco
La major part dels més de vint impromptus del catàleg de Fleta estan dedicats a instruments de corda però, en aquest cas, el protagonista principal és l’oboè.
Autor: Rodríguez Picó, Jesús
Els personatges de la Commedia dell’Arte han estat referència en molts àmbits de la creació. En aquesta sonata el personatge de Colombina, tal com està tractat en el poema de Verlaine, és la referència que determina la composició.
Autor: Lamote de Grignon, Ricard
Les Miniatures són petites obres per a petits conjunts (des de duets, trios i quartets fins a grups d’onze instruments) en les que investiga les possibilitats dels protagonistes des del punt de vista del so, més que no pas de la tècnica o el virtuosisme.
Autor: Lamote de Grignon, Ricard
Les Miniatures són petites obres per a petits conjunts (des de duets, trios i quartets fins a grups d’onze instruments) en les que investiga les possibilitats dels protagonistes des del punt de vista del so, més que no pas de la tècnica o el virtuosisme.