No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Sotscategories
Autor: Bertran, Moisès
Escrita el febrer de 2007, fou un primer estudi per a l'òpera que vaig composar entre l’estiu d’aquell any i finals de 2009.
Autor: Bertran, Moisès
Esguards silents és una obra en tres moviments, Incertesa, Desconcert i Desolació, on cada un d’ells pretén expressar un estat emocional, tal i com els podria sentir un nen d’un país qualsevol, davant d’una guerra.
Autor: Bertran, Moisès
Escrita en forma ternària té el caràcter d’una improvisació. Després d’una breu introducció apareix el tema principal de caràcter líric en la trompa, al centre de la peça hi trobem una secció de caràcter jazzístic que mostra interessants figuracions pianístiques. Destaca la seva profunditat expressiva centrada en el cantabile del solista.
Autor: Bertran, Moisès
Miniatures per Gaudí és una obra en set petits moviments que s’interpreten sense interrupció, constituint, per tant, una estructura contínua multiseccional. Les set peces titulades Preludi, Tocata I, Cantilena, Scherzo, Interludi, Tocata II i Melodia, estan basades en la col·lecció de notes musicals que es pot extreure de les lletres que conformen el...
Autor: Bertran, Moisès
És una peça per a percussions múltiples de petit format, que incorpora la utilització, una mica exòtica, d’un joc de copes de cristall i un xerrac. Sketch no és una obra de dificultats tècniques sinó més aviat un petit divertiment on l’única dificultat radica en les petites subtileses de sonoritat que se succeeixen.
Autor: Bertran, Moisès
El Preludi i la Dansa segueixen l'estructura pròpia de Frederic Monpou; el Finale tanca l'obra.
Autor: Borgunyó, Agustí
L’Idil·li per a trio (violí, violoncel i piano) d'Agustí Borgunyó és una obra breu plena d’intensitat, de lirisme i de força expressiva.
Autor: Civilotti, Alejandro
Aquestes quatre peces breus exploren les possibilitats de la formació i pertanyen a un grup d’obres que l’autor les denomina com a "obres d’un sol dia".
Autor: Civilotti, Alejandro
Aquestes peces estan dedicades a la memòria del nebot del compositor, Sergio Javier Godoy que havia mort el mes d’abril del 2005, i van ser compostes dos mesos després. El sentit d’aquestes quatre peces per a guitarra i clarinet és el d’establir un diàleg amb aquelles preguntes que mai tindran resposta.