No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Autor: Benejam, Lluís
La música de Lluís Benejam flueix d’un esperit obert, vitalista, permeable a influències diverses. Hi trobem reminiscències modals, de l’impressionisme i del jazz, incorporades per una manera personal d’entendre la música.
Autor: Benejam, Lluís
La Sonata per a viola i piano té un impuls rítmic constant, gust per les melodies llargues i amples i pels acompanyaments cromàtics; utilitza tota la tessitura i els diferents recursos i sonoritats que ofereixen els instruments, accentuat en aquest cas en l’aprofitament de la viola.
Autor: Benejam, Lluís
Versió molt interessant de l'obra original Sonata per violí i piano núm. 1.
Autor: Benejam, Lluís
La Sonata per a saxòfon i piano té trets postimpressionistes, girs modals, riquesa de registres, ritme constant, gust per les modulacions cromàtiques i domini del contrapunt. El saxo alt és el clar protagonista al llarg de l’obra, encara que el piano no assumeix solament la funció d’acompanyant sinó que està clarament implicat en el diàleg amb el solista.
Autor: Benejam, Lluís
Benejam va ser un excel·lent violinista i també un excel·lent compositor. No és estrany, doncs, que les obres que va dedicar al seu instrument siguin d’una qualitat i un bon gust exquisits.
Autor: Benejam, Lluís
Aquesta és una obra madura i sòlida, on l’autor demostra altra vegada el coneixement de les possibilitats de l’instrument solista i les del llenguatge cambrístic.
Autor: Benejam, Lluís
Una obra que denota una gran maduresa en el llenguatge, un bon coneixement de l’instrument solista, una gran llibertat modulatòria i una equilibrada fluïdesa de la variació rítmica.
Autor: Bertran, Moisès
Consta d’un Tema, sis Variacions, una Cadenza i la reexposició del tema. Aquestes petites seccions se succeixen sense interrupció amb la intenció de crear una obra d’un sol traç dins d’una estructura que massa sovint resulta discontinua.
Autor: Bertran, Moisès
Escrita en forma ternària té el caràcter d’una improvisació. Després d’una breu introducció apareix el tema principal de caràcter líric en la trompa, al centre de la peça hi trobem una secció de caràcter jazzístic que mostra interessants figuracions pianístiques. Destaca la seva profunditat expressiva centrada en el cantabile del solista.