No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Sotscategories
Autor: Armenter, Xavier
El títol de Fantasia obeeix a l’ús lliure dels diferents recursos formals emprats; així hi podem reconèixer la Variació, la Fuga i els elements estructurals propis de la forma Sonata indispensables per a vertebrar una obra d’una certa complexitat.
Autor: Fleta Polo, Francisco
L'Impromptu núm. 17 de Fleta Polo no té altra pretensió que la de donar sortida a aquella necessitat que té l’autor de fer música per a la combinació instrumental que té al davant i, sobretot, de donar satisfacció als músics a qui està dedicada.
Autor: Fleta Polo, Francisco
L’obra és un homenatge a Johannes Brahms on cada viola està representada per una de les lletres del cognom del músic alemany i s’estructura en un sol moviment.
Autor: Guzmán, Josep Lluís
Aquesta obra és un petit poema en el qual tots els instruments tenen el mateix nivell de protagonisme, amb un llenguatge senzill i cantabile.
Autor: Casablancas, Benet
Aquesta Peça per a viola pertany a l’etapa de formació de l’autor i el seu caràcter d’un lirisme ampli i reflexiu esdevé amatent a la naturalesa expressiva de l’instrument i al ric joc dels seus recursos polifònics.
Autor: Benejam, Lluís
L’estil del Quartet de corda número 1 de Lluís Benejam és molt expressiu i posa l’accent rítmic per a fer un dibuix melòdic lliure i vitalista.
Autor: Homs, Joaquim
A finals del 1949 l'autor va projectar compondre el tercer Quartet de corda basant-se en dos temes anotats cap al 1931 amb el propòsit de desenvolupar-los en futures composicions.
Autor: Puertas, David
La dificultat d’aquests petits divertiments per a dos instruments és de nivell mitjà i treballar-los permet abordar les característiques pròpies de la música de cambra a duet.