No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Sotscategories
Autor: Armenter, Xavier
El títol de Fantasia obeeix a l’ús lliure dels diferents recursos formals emprats; així hi podem reconèixer la Variació, la Fuga i els elements estructurals propis de la forma Sonata indispensables per a vertebrar una obra d’una certa complexitat.
Autor: Capdevila, Mercè
L'obra Corn d'or està formada per sons ràpids i comprimits, que per la seva densitat, poden ser escoltats com a una massa. En els moments lents es descomprimeix i s’afluixa la massa, el so s’expandeix i es desgrana, se separa, tot projectant-se en forma de frases o sons aïllats en diferents qualitats, direccions i altures.
Autor: Soler, Josep
Dos temes de Verdi serveixen per generar variacions i juxtaposicions que mai no hi apareixen de la mateixa manera.
Autor: Nuix, Jep
Tonightingale traspua austeritat amb claredat i concisió.
Autor: Guzmán, Josep Lluís
Aquesta obra és un petit poema en el qual tots els instruments tenen el mateix nivell de protagonisme, amb un llenguatge senzill i cantabile.
Autor: Homs, Joaquim
A finals del 1949 l'autor va projectar compondre el tercer Quartet de corda basant-se en dos temes anotats cap al 1931 amb el propòsit de desenvolupar-los en futures composicions.
Autor: Fleta Polo, Francisco
El Sextet per cordes de Francisco Fleta Polo conté un ritme intern que a vegades es fa molt evident, amb un treball basat en moviments de dansa que li dóna un caràcter fresc i directe molt propi del llenguatge personal de Fleta.
Autor: Fleta Polo, Francisco
El Sextet per cordes de Francisco Fleta Polo conté un ritme intern que a vegades es fa molt evident, amb un treball basat en moviments de dansa que li dóna un caràcter fresc i directe molt propi del llenguatge personal de Fleta.
Autor: Gerhard, Robert
La Suite de Gerhard consta de dos moviments en forma de dansa, El Conde Sol de caràcter més solemne i amb predomini del ritme binari, i Sevillana, més agitada i de ritme ternari.