No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Autor: Capdevila, Mercè
L'obra Corn d'or està formada per sons ràpids i comprimits, que per la seva densitat, poden ser escoltats com a una massa. En els moments lents es descomprimeix i s’afluixa la massa, el so s’expandeix i es desgrana, se separa, tot projectant-se en forma de frases o sons aïllats en diferents qualitats, direccions i altures.
Autor: Nuix, Jep
Tonightingale traspua austeritat amb claredat i concisió.
Autor: Homs, Joaquim
A finals del 1949 l'autor va projectar compondre el tercer Quartet de corda basant-se en dos temes anotats cap al 1931 amb el propòsit de desenvolupar-los en futures composicions.
Autor: Fleta Polo, Francisco
El Sextet per cordes de Francisco Fleta Polo conté un ritme intern que a vegades es fa molt evident, amb un treball basat en moviments de dansa que li dóna un caràcter fresc i directe molt propi del llenguatge personal de Fleta.
Autor: Fleta Polo, Francisco
El Sextet per cordes de Francisco Fleta Polo conté un ritme intern que a vegades es fa molt evident, amb un treball basat en moviments de dansa que li dóna un caràcter fresc i directe molt propi del llenguatge personal de Fleta.
Autor: Gerhard, Robert
La Suite de Gerhard consta de dos moviments en forma de dansa, El Conde Sol de caràcter més solemne i amb predomini del ritme binari, i Sevillana, més agitada i de ritme ternari.
Autor: Benejam, Lluís
L’estil del Quartet de corda número 1 de Lluís Benejam és molt expressiu i posa l’accent rítmic per a fer un dibuix melòdic lliure i vitalista.
Autor: Benejam, Lluís
L’àlbum Tres peces per a oboè i quartet de corda és una de les primeres partitures que va compondre Lluís Benejam. Així i tot, el llenguatge que més endavant caracteritzarà l’obra de Benejam ja hi és present en els seus trets bàsics.
Autor: Bertran, Moisès
Esguards silents és una obra en tres moviments, Incertesa, Desconcert i Desolació, on cada un d’ells pretén expressar un estat emocional, tal i com els podria sentir un nen d’un país qualsevol, davant d’una guerra.