No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
22 partitures
Joaquim Serra i Corominas neix a Peralada (Alt Empordà) el 1907 i mor a Barcelona el 1957. Fill de Josep Serra i Bonal, estudià amb ell, amb Lluís Millet i amb Enric Morera. El 1923 va escriure la seva primera sardana. Va guanyar dos premis Concepció Rabell: amb el Trio en mi (1926) i amb les Variacions per a orquestra i piano (1928), així com diferents premis dels concursos Sant Jordi amb Impressions Camperoles (1926), La Fira, Glossa del ball de gitanes i La presó de Lleida.
És autor d’una cinquantena de sardanes d’una qualitat extraordinària, com La primera volada (1921), Infantívola (1922), Tendresa, Joiosa, Rocacorba i Apassionada, totes escrites el 1936, etc. Dels seus poemes simfònics destaca la seva obra pòstuma Puigsoliu.
El 1934 fou nomenat director artístic de Ràdio Associació de Barcelona. El 1948 dictà un curs d’orquestració per a cobla, que resumí en el seu Tractat d’Instrumentació per a cobla (1957).
Autor: Serra, Joaquim
Tres de les cançons del recull són tradicionals, amb arranjaments senzills, graciosos i plens de frescor. De les cançons per a veus mixtes, mereixen destacar-se Capvespre i Idil·li de la fruita galana, impregnades del clima que els textos descriuen, sobretot la primera, una peça molt inspirada que s’acosta a la perfecció.
Autor: Serra, Joaquim
Tres de les cançons del recull són tradicionals, amb arranjaments senzills, graciosos i plens de frescor. De les cançons per a veus mixtes, mereixen destacar-se Capvespre i Idil·li de la fruita galana, impregnades del clima que els textos descriuen, sobretot la primera, una peça molt inspirada que s’acosta a la perfecció.
Autor: Serra, Joaquim
La Dansa és una peça extraordinàriament brillant i d’una admirable escriptura pianística. Les Tres Peces Breus mostren un llenguatge harmònic proper a les sonoritats refinades i vaporoses de la música de Frederic Mompou i comparteixen una curiosa forma de mirall (ABCBA), variant del tradicional lied ternari.
Autor: Serra, Joaquim
La Dansa és una peça extraordinàriament brillant i d’una admirable escriptura pianística. Les Tres Peces Breus mostren un llenguatge harmònic proper a les sonoritats refinades i vaporoses de la música de Frederic Mompou i comparteixen una curiosa forma de mirall (ABCBA), variant del tradicional lied ternari.
Autor: Serra, Joaquim
Estampes simfòniques consta de dues parts: Danza Gitana i Fiesta Andaluza. El segon moviment s’estructura al voltant d’un aire de nocturn, mentre que el primer conté en la part central un ritme d’havanera.
Autor: Serra, Joaquim
Estampes simfòniques consta de dues parts: Danza Gitana i Fiesta Andaluza. El segon moviment s’estructura al voltant d’un aire de nocturn, mentre que el primer conté en la part central un ritme d’havanera.
Autor: Serra, Joaquim
Impressions camperoles és una obra del tot descriptiva que mostra perfectament el llenguatge clar i natural de l’autor empordanès.
Autor: Serra, Joaquim
Impressions camperoles és una obra del tot descriptiva que mostra perfectament el llenguatge clar i natural de l’autor empordanès.
Autor: Serra, Joaquim
La riquesa, varietat i intel·ligència de l’escriptura de Serra dóna al piano un paper fonamental per a establir en cada cançó un ambient poètic únic i totalment diferenciat, en el que la veu pot suggerir, amb una sempre senzilla i convincent expressivitat, el significat de les paraules.
Autor: Serra, Joaquim
La riquesa, varietat i intel·ligència de l’escriptura de Serra dóna al piano un paper fonamental per a establir en cada cançó un ambient poètic únic i totalment diferenciat, en el que la veu pot suggerir, amb una sempre senzilla i convincent expressivitat, el significat de les paraules.
Autor: Serra, Joaquim
La riquesa, varietat i intel·ligència de l’escriptura de Serra dóna al piano un paper fonamental per a establir en cada cançó un ambient poètic únic i totalment diferenciat, en el que la veu pot suggerir, amb una sempre senzilla i convincent expressivitat, el significat de les paraules.
Autor: Serra, Joaquim
La riquesa, varietat i intel·ligència de l’escriptura de Serra dóna al piano un paper fonamental per a establir en cada cançó un ambient poètic únic i totalment diferenciat, en el que la veu pot suggerir, amb una sempre senzilla i convincent expressivitat, el significat de les paraules.