No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Autor: Taverna-Bech, Francesc
La primera i la darrera de les cinc peces poden considerar-se com un joc de contrastos expressius. La segona és una invenció de caràcter atonal. La tercera és un vals de caràcter antiromàntic, mentre que la quarta és la simple evocació de la nit amb el seu joc de remors i sonoritats somortes.
Autor: Taverna-Bech, Francesc
Climes I consta d’un sol moviment i està concebuda amb total llibertat, tant en l’aspecte harmònic com en el formal. És com una rapsòdia lírica on alguns acords i certes seqüències actuen com a elements estructurals en la composició, amb una part central poco scherzando que equilibra la partitura.
Autor: Taverna-Bech, Francesc
Climes II està basada en la seva predecessora Climes I —composta l’any anterior per a clarinet i piano— i com aquella, consta d’un sol moviment d’estructura lliure. L’element intervàl·lic és evident en tota l’obra i només en la part central (Calmo) la línia melòdica és més estàtica.
Autor: Taverna-Bech, Francesc
Climes II està basada en la seva predecessora Climes I —composta l’any anterior per a clarinet i piano— i com aquella, consta d’un sol moviment d’estructura lliure. L’element intervàl·lic és evident en tota l’obra i només en la part central (Calmo) la línia melòdica és més estàtica.
Autor: Taverna-Bech, Francesc
Climes II està basada en la seva predecessora Climes I —composta l’any anterior per a clarinet i piano— i com aquella, consta d’un sol moviment d’estructura lliure. L’element intervàl·lic és evident en tota l’obra i només en la part central (Calmo) la línia melòdica és més estàtica.
Autor: Taverna-Bech, Francesc
Climes II està basada en la seva predecessora Climes I —composta l’any anterior per a clarinet i piano— i com aquella, consta d’un sol moviment d’estructura lliure. L’element intervàl·lic és evident en tota l’obra i només en la part central (Calmo) la línia melòdica és més estàtica.
Autor: Soto, Pere
L’obra Colom-biZ del compositor Pere Soto Tejedor representa un veritable repte per a cada un dels guitarristes que l’integra, donat que cada guitarra, per la seva alta complexitat musical i tècnica, podria ser una obra en sí mateixa.