No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
18 partitures
Guitarrista i compositor, neix a Badalona (Barcelona) el 1958.
De formació autodidacta, ha demostrat una gran inquietud per a tots els gèneres musicals. Les primeres passes les va fer al món del Rock i del Blues i més tard va anar-se aproximant a la música de Jazz, col·laborant i significant-se en diversos conjunts i en solitari, comptant també amb diversos enregistraments, als Estats Units i a Holanda.
L’any 1983 descobreix la musica de J.S. Bach la qual l'impressiona per la seva força espiritual i per l’enorme potència musical. A partir d'aquí s'introdueix en el mon dels clàssics estudiant a fons les obres dels grans mestres de totes les èpoques fins arribar als compositors reconeguts dels segle XX. Cal fer especial menció a tres grans mestres d'aquest segle com son Charles Ives, Olivier Messiaen i Alfred Schnittke dels quals n’ha rebut una important influència estètica.
L’any 2000 s’estrena el seu Quartet de Corda núm. 2 a Mèxic DF on, a partir d’aquest moment, hi passa llargues temporades impartint classes i seminaris arreu del país.
Com a intèrpret lider, compta amb deu CD comercials, a part d'un gran nombre de col·laboracions en grups de jazz internacionals.
Autor: Soto, Pere
Es tracta d'una obra de lluïment i de gran dificultat que recull el millor de la trajectòria jazzística del seu autor. Segons el mateix autor “l'habilitat dels percussionistes per fer ritmes i polirítmies molt complexos, i la cerca de timbres exòtics és una font d'inspiració il·limitada."
Autor: Soto, Pere
En aquestes Set Miniatures per a Guitarra clàssica hi descobrirem aires barrocs, cites clàssiques i pinzellades de jazz contemporani, gènere del qual Pere Soto n’és especialista expert en la seva faceta com a intèrpret.
Autor: Soto, Pere
En aquestes Set Miniatures per a Guitarra clàssica hi descobrirem aires barrocs, cites clàssiques i pinzellades de jazz contemporani, gènere del qual Pere Soto n’és especialista expert en la seva faceta com a intèrpret.
Autor: Soto, Pere
En aquesta obra, el compositor utilitza com a experiment la tècnica d'escultura aplicada a la música. Al mateix temps hi aplica improvisacions amb l'única finalitat de deixar fluir la pròpia sensibilitat i de construir estructures emocionals de tal forma que les notes en sí no tenen gaire importància.