No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Sotscategories
Autor: Rövenstrunck, Bernat
Aquests duos van ser escrits amb la intenció de familiaritzar el violinista en les tècniques del violí, la interpretació de la música de cambra, la música melòdica, rítmica, sonora, tonal i formal. A més a més, poden ser interpretats amb altres instruments com la viola, el violoncel o el piano.
Autor: Garcia Gago, Josep
A Arioso, Garcia Gago desenvolupa un tema melòdic senzill sobre el Preludi n. 5 en Re de Johann Sebastian Bach, mentre que el Clar de lluna de Beethoven rep una pinzellada impressionista de Josep Garcia Gago.
Autor: Taverna-Bech, Francesc
Calidoscopi III de Francesc Taverna-Bech no és una obra només descriptiva sinó que té nombrosos elements reflexius i una certa malenconia, com si fluís l’enyor d’altres temps quan, infant, el devia seduir la joguina.
Autor: Fleta Polo, Francisco
La cèl·lula inicial de l’arpegi descendent dóna unitat a l’obra que, malgrat la seva brevetat, mostra plenament la personalitat del llenguatge de Fleta Polo i el coneixement profund que té dels diferents instruments per als que escriu.
Autor: Fleta Polo, Francisco
L’inici del Caprici núm. 2 de F. Fleta Polo ens presenta els instruments d’un en un, amb intervencions a solo abans d’endinsar-se en el treball conjunt, i l’escriptura contrapuntística és evident al llarg d’una obra que basa el seu atractiu en els contrastos de color i de caràcter.
Autor: Fleta Polo, Francisco
Obres breus però intenses i expressives que transiten per diferents aires, tempos i ritmes.
Autor: Fleta Polo, Francisco
Obres breus però intenses i expressives que transiten per diferents aires, tempos i ritmes.
Autor: Taverna-Bech, Francesc
Climes II està basada en la seva predecessora Climes I —composta l’any anterior per a clarinet i piano— i com aquella, consta d’un sol moviment d’estructura lliure. L’element intervàl·lic és evident en tota l’obra i només en la part central (Calmo) la línia melòdica és més estàtica.
Autor: Bozzo, David
El primer i el darrer moviments d'aquest Concerto de David Bozzo es construeixen sobre el mateix material temàtic i amb una estructura formal similar, escenificant d’aquesta manera la llar des d’on se surt i la mateixa llar on es retorna.
Autor: Capdevila, Mercè
L'obra Corn d'or està formada per sons ràpids i comprimits, que per la seva densitat, poden ser escoltats com a una massa. En els moments lents es descomprimeix i s’afluixa la massa, el so s’expandeix i es desgrana, se separa, tot projectant-se en forma de frases o sons aïllats en diferents qualitats, direccions i altures.
Autor: Ferrer, Enric
Obra inspirada en el primer dels Quatre Quartets de T. S. Eliot, Burn Norton.
Autor: Soto, Pere
En aquest quartet Pere Soto fa volar la seva imaginació creant una divertida història imaginària sobre l’hipotètic viatge de Django a la Havana. Amb la barreja del son cubano i la pompa manouche, aconsegueix fusionar dues essències i estètiques en una proposta ben original, tot un repte per a un quartet atrevit.