No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
36 partitures
Nascut l’any 1967 a la ciutat de Mataró, Moisès Bertran és professor superior de piano, de solfeig i teoria de la música i de composició pel Conservatori Superior de Música del Liceu de Barcelona, i és Doctor en Arts Musicals per The Hartt School (University of Hartford-USA). Ha estudiat composició amb Salvador Pueyo i James Sellars, i piano amb Maria Jesús Crespo i Luiz de Moura Castro.
Ha rebut diversos premis de composició, nacionals i internacionals.
Ha estat mestre de piano, matèries teòriques, harmonia i composició tant a l’Estat espanyol com als Estats Units. Actualment és professor al Conservatori de Música de la Universitat Nacional de Colòmbia a Bogotà, ciutat on resideix. De les seves activitats musicals més recents cal destacar la revisió i finalització del Quintet en sol menor Op. 49 d’Enric Granados i la concepció, organizació i direcció de la “Setmana Colombo-Catalana”, esdeveniment musical, cultural i pedagògic al voltant de la música culta dels segle XX i XXI de Catalunya i Colòmbia.
Fou escollit membre de la Societat d’Honor Musical Americana Pi Kappa Lambda l’any 1994, i des del 1992 és membre de l’Associació Catalana de Compositors.
Perquè composa música?
És per a mi una necessitat vital
Quines influències musicals té la seva obra?
M’identifico i m’agrada l’obra de compositors com Ravel, Poulenc, Ligeti, Messiaen, Mompou, Montsalvatge, Berg, Bartok, Stravinsky, Tüür, Pärt, Rautavaara, Reich, Rorem…
Creu que la música actual i el públic han trobat un punt d’encontre?
Crec que a totes les èpoques, el públic de la música de concert (també anomenada clàssica, seriosa, acadèmica…) ha sigut minoritari. El nostre no n’és una excepció. Ens juga en contra a més a més una sèrie de compositors que s’identifiquen amb la cèlebre frase de Milton Babitt, Who cares if they lisen (A qui li importa si ells escolten)
Pensa que des dels conservatoris es dóna a conèixer prou la música actual als estudiants?
Resposta fàcil i breu: NO
Autor: Bertran, Moisès
És una peça per a percussions múltiples de petit format, que incorpora la utilització, una mica exòtica, d’un joc de copes de cristall i un xerrac. Sketch no és una obra de dificultats tècniques sinó més aviat un petit divertiment on l’única dificultat radica en les petites subtileses de sonoritat que se succeeixen.
Autor: Bertran, Moisès
És una peça per a percussions múltiples de petit format, que incorpora la utilització, una mica exòtica, d’un joc de copes de cristall i un xerrac. Sketch no és una obra de dificultats tècniques sinó més aviat un petit divertiment on l’única dificultat radica en les petites subtileses de sonoritat que se succeeixen.
Autor: Bertran, Moisès
El Preludi i la Dansa segueixen l'estructura pròpia de Frederic Monpou; el Finale tanca l'obra.
Autor: Bertran, Moisès
El Preludi i la Dansa segueixen l'estructura pròpia de Frederic Monpou; el Finale tanca l'obra.
Autor: Bertran, Moisès
Tres Momentos en Antioquía està escrita en tres moviments: Allegro, Largo i Allegro, amb un rerefons de petita simfonia. Cada moviment descriu un moment diferent de l’estat anímic i personal experimentat durant els primers mesos de l'autor treballant i vivint a Medellín (Colòmbia).
Autor: Bertran, Moisès
Tres Momentos en Antioquía està escrita en tres moviments: Allegro, Largo i Allegro, amb un rerefons de petita simfonia. Cada moviment descriu un moment diferent de l’estat anímic i personal experimentat durant els primers mesos de l'autor treballant i vivint a Medellín (Colòmbia).
Autor: Bertran, Moisès
Consta d’un Tema, sis Variacions, una Cadenza i la reexposició del tema. Aquestes petites seccions se succeixen sense interrupció amb la intenció de crear una obra d’un sol traç dins d’una estructura que massa sovint resulta discontinua.
Autor: Bertran, Moisès
Consta d’un Tema, sis Variacions, una Cadenza i la reexposició del tema. Aquestes petites seccions se succeixen sense interrupció amb la intenció de crear una obra d’un sol traç dins d’una estructura que massa sovint resulta discontinua.
Autor: Bertran, Moisès
Consta d’un Tema, sis Variacions, una Cadenza i la reexposició del tema. Aquestes petites seccions se succeixen sense interrupció amb la intenció de crear una obra d’un sol traç dins d’una estructura que massa sovint resulta discontinua.
Autor: Bertran, Moisès
Consta d’un Tema, sis Variacions, una Cadenza i la reexposició del tema. Aquestes petites seccions se succeixen sense interrupció amb la intenció de crear una obra d’un sol traç dins d’una estructura que massa sovint resulta discontinua.