No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Autor: Taverna-Bech, Francesc
El contingut de l’obra Graffiti gira a l’entorn d’aquesta mena de desolació en què viu la societat actual a causa d’uns hàbits imposats per l’exercici del poder d’uns pocs. D’alguna manera l’art del graffiti expressa aquesta rebel·lió vers el sistema, creant un món de grafismes fantasiosos que fugen de l’opressora cotidianitat.
Autor: Bertran, Moisès
Del Concertino per a Piano i Cordes podem destacar-ne una construcció orgànica i planera, feta amb economia i senzillesa en les idees i en els gestos musicals que li donen unitat, transparència i claredat.
Autor: Borgunyó, Agustí
L’Idil·li per a trio (violí, violoncel i piano) d'Agustí Borgunyó és una obra breu plena d’intensitat, de lirisme i de força expressiva.
Autor: Guinjoan, Joan
Recordant Millàs, és una petita peça que posa en relleu el potencial melòdic de la cançó medieval escollida, en forma de variacions, mitjançant un discret llenguatge modal, amb breus dissonàncies que no alteren la coherència del discurs musical.
Autor: Borràs, Teresa
Aquests tres estudis formen part d'una col·lecció de peces per a piano integrada per 6 obres, escrites totes elles durant la primera meitat dels anys 80.
Autor: Borràs, Teresa
Recull de tres preludis per a piano integrats en la col·lecció de sis peces escrites a finals dels anys 70 i corresponents a l'opus 67.
Autor: Borràs, Teresa
Aquesta edició comprèn dues peces per a piano que Borràs va compondre el 1983. La primera està dedicada a Frederic Mompou. La segona peça és una sardana que l'autora va dedicar a Marcel Rubio Beltrán.
Autor: Fleta Polo, Francisco
L’inici del Caprici núm. 2 de F. Fleta Polo ens presenta els instruments d’un en un, amb intervencions a solo abans d’endinsar-se en el treball conjunt, i l’escriptura contrapuntística és evident al llarg d’una obra que basa el seu atractiu en els contrastos de color i de caràcter.
Autor: Torrents, Mercè
L'obra Dibuixant, de Mercè Torrents, consta de tres moviments. En el primer el piano fa un dibuix continu mentre que la flauta s’expandeix en diferents registres tot cantant. El segon moviment dibuixa la placidesa amb la flauta en una tessitura de registre baix mentre que el piano la segueix amb uns acords lents, contemplatius. El tercer moviment ens...
Autor: Guzmán, Josep Lluís
L’ordenament variable dels dotze tons de l’escala cromàtica és ben present en la construcció d’ambdós preludis, però alhora manté un substrat harmònic cadencial.