No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Sotscategories
Autor: Bonastre, Francesc
El llenguatge musical emprat depèn de la rica potencialitat de la poesia d’Espriu.
Autor: Ortega, Miquel
Miquel Ortega ha musicat dos poemes del conegut Romancero Gitano de Federico García Lorca: Romance de la luna, luna i Preciosa y el aire, en la versió de veu greu i piano.
Autor: Torrents, Mercè
En aquesta obra, que es presenta en forma de suite per a piano de caràcter impressionista, s’ha treballat sobre els trenta dos poemes, on s’alternen la lectura de cada poema amb el fragment de música que la recrea.
Autor: Bofill, Anna
Temps de paraules consta de quatre cançons inspirades en textos de Maria Mercè Marçal, Víctor Català (Caterina Albert) i Maria Antònia Salvà.
Autor: Casablancas, Benet
L'amplitud de registres expressius del text d´Edgar A. Poe, misteriós i insondable com molts dels seus textos, així com la riquesa de les múltiples lectures possibles que suggereix, van configurar els diversos elements del discurs musical.
Autor: Torrents, Mercè
Aquests poemes tenen en comú el fet de parlar de coses senzilles que ens evoquen sentiments o sensacions de pau i de plenitud.
Autor: Torrents, Mercè
Aquests poemes tenen en comú el fet de parlar de coses senzilles que ens evoquen sentiments o sensacions de pau i de plenitud.
Autor: Ortega, Miquel
Casida del herido por el agua va sorgir arran d’un recital de la cantaora Ginesa Ortega, mentre que Yerma havia de formar part d’una òpera sobre aquest text de Lorca que finalment no va fructificar.
Autor: Gols, Xavier
L’estil que cultiva el situa al costat de coetanis com Mompou, Toldrà i Joaquim Serra, a l’ensems que la tria de textos de poetes com Carner, Garcés o Salvat Papasseit.
Autor: Benejam, Lluís
Aquestes cançons de Lluís Benejam són obres molt elaborades, amb una gran sensibilitat i amb un ànim manifest de crear petites joies cambrístiques amb la paraula com a protagonista, amb harmonies riquíssimes i una part pianística de gran complexitat.
Autor: Brotons, Salvador
Dins un missatge unitari, cada cançó te un llenguatge estètic diferent i requereix d'una soprano o un tenor amb una gran versatilitat vocal. El text de Martí i Pol és la causa d´aquesta varietat estètica. Amb el propòsit de copsar tot el que aquests magnífics poemes em comunicaven, el meu propi llenguatge va sorgir espontani quasi inconscientment.