No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Suite d'opportunitas
L’orígen de la Suite d’Opportunitas està en l’òpera de cambra Opportunitas (Faula musicomòrfica) amb llibret de Georgina Rabassó i música de Jesús Rodríguez Picó que es va estrenar l’any 2004 dins el Festival Altaveu.
Receptor: :
* Camps exigits
E536
Nou producte
L’orígen de la Suite d’Opportunitas està en l’òpera de cambra Opportunitas (Faula musicomòrfica) amb llibret de Georgina Rabassó i música de Jesús Rodríguez Picó que es va estrenar l’any 2004 dins el Festival Altaveu.
Aquest producte ja no està en estoc
Data de disponibilitat:
Època | S. XX |
Subtítols / Parts | Septet amb piano |
Instruments | fl.cl.clbº.fg.pno.vl.vla.vc. |
Pàgines | 32 |
Durada | 13 min |
Contingut | partitura |
Observacions | Les particel·les estan disponibles en règim de lloguer. Contacti amb l’editorial. |
Edició | Paper |
L’orígen de la Suite d’Opportunitas està en l’òpera de cambra Opportunitas (Faula musicomòrfica) amb llibret de Georgina Rabassó i música de Jesús Rodríguez Picó que es va estrenar l’any 2004 dins el Festival Altaveu.
L’obra original està escrita per a nou instruments, soprano, actor i cor de veus blanques on les parts vocals estan separades per breus fragments instrumentals (una simfonia i tres interludis). És a partir d’aquests fragments i de la transcripció d’algun tema vocal que el compositor ha creat el septet Suite d’Opportunitas.
De la mateixa manera que en l’òpera, el septet està estructurat a partir de la combinació d’elements tonals i modals. La Suite comença amb la simfonia de l’òpera, a la manera d’una òpera barroca, on s’intercalen els dos fragments que utilitzen el tema lent i somiador que defineix el personatge d’Opportunitas. Aquests fragments estan interpretats només per dos instruments. Els tres interludis, de temps més ràpid, estan concebuts a partir d’un ritme marcat. El fragment final amb ritme de marxa es defineix per un dels temes principals, el del cor de Demiürgs interpretat per veus blanques, que es troba al llarg de tota l’òpera.