No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Ocultas geometrías
Aquesta obra va sorgir com a resultat d’una trobada plàstico-musical l’any 1999 com a reflexió de la interacció artística i humana entre ambdós creadors, Arau (escultures) i Civilotti (obres musicals). Aquesta edició conté les peces per a clarinet sol.
Receptor: :
* Camps exigits
E519
Nou producte
Aquesta obra va sorgir com a resultat d’una trobada plàstico-musical l’any 1999 com a reflexió de la interacció artística i humana entre ambdós creadors, Arau (escultures) i Civilotti (obres musicals). Aquesta edició conté les peces per a clarinet sol.
Aquest producte ja no està en estoc
Data de disponibilitat:
Època | s. XX |
Instruments | clarinet |
Pàgines | 11 |
Durada | 8 min. |
Contingut | partitura |
ISMN | 979-0-3502-0753-2 |
Edició | Paper |
Ocultas geometrías té el punt de partida en una trobada plàstico-musical, que es va celebrar l'any 1999 a la ciutat de Badalona, amb el suport de l'Ajuntament i organitzat des del conservatori d'aquella ciutat. Aquesta trobada entre l'artista plàstic Enric Arau i jo mateix no es tractava simplement d'un trobada a nivell artístic sinó també a nivell humà, o més ben dit, en paraules del mateix Arau: “La cartografia de la Trobada és en el nostre cas, la conseqüència d'una elecció de vida en el curs de la qual els accidents topogràfics il·luminen el rostre entre els rostres”.
L'obra, escrita especialment per aquesta ocasió, té diverses lectures pròpies de l'esperit que ens afectà en aquell moment, en cerca de diàleg en interacció plàstico-musical carregada de subjectivitat. Donat que intentàvem que aquesta interacció entre les obres quedés com a interrogant, malgrat intentar descriure com un camí entre ambdues, donant els mateixos títols dels grabats als fragments musicals, com són Ahí mismo, Preludio, My Shadow o Los ojos de Grace que en la versió musical es titula La mirada de Grace.
La interpretació dialogant es va realitzar durant l'exposició-concert sota la direcció musical de Pilar Bravo amb Xavier Castillo amb el clarinet en off i orquestra de corda amb Assumpta Coma al piano, intercalant els temps d'orquestra amb els de clarinet sol com un diàleg entre les dues formacions. Aquesta és una de les possibilitats per a la interpretació d'Ocultas Geometrías. També però es pot interpretar de manera independent tant les peces d'orquestra com les de clarinet sol. Que a la partitura hem marcat com a (a) els temps per a corda i com a (b) els temps per al clarinet.
Per acabar haig de confessar que sabíem que les trobades es tenyien de colors inesperats i aquest és l'impuls que volíem donar al nostre treball tenint sempre present les paraules de Bonnefoy: “Fer de cada paraula una paraula decisiva significarà restar en el terreny, per cert a vegades malgrat nosaltres, d'aquest màxim risc."
Alejandro Civilotti