No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
4 Juguetes (solo tuning)
L'obra 4 juguetes de Pere Valls fou escrita el 1912 i consta d’un Capricho andaluz titulat Soledad, un Minuetto, un Capricho gavotta amb el títol d’Aromas del bosque i acaba amb El canto de la vieja, peça subtitulada com a Catalanesca.
Receptor: :
* Camps exigits
E496a
Nou producte
L'obra 4 juguetes de Pere Valls fou escrita el 1912 i consta d’un Capricho andaluz titulat Soledad, un Minuetto, un Capricho gavotta amb el títol d’Aromas del bosque i acaba amb El canto de la vieja, peça subtitulada com a Catalanesca.
Aquest producte ja no està en estoc
Data de disponibilitat:
Època | s. XX |
Subtítols / Parts | Soledad - Minuetto - Aromas del bosque - El canto de la vieja |
Instruments | cb.pno. (solo tuning) |
Pàgines | 60 |
Durada | 17 min. |
Contingut | Partitura+particel·la |
Observacions | Versió orchestra tuning amb la referència E496b |
Edició | Paper |
L’obra de Pere Valls va ser fortament influenciada pel moviment Modernista musical, cercador de l’autenticitat a partir de les arrels presents a la música popular i folklòrica, i també per la influència del Romanticisme i del Wagnerisme tan presents a la Barcelona musical del primer quart del segle XX. Ell mateix participà en les activitats de l’Associació Wagneriana de Barcelona, entitat fundada l’any 1901, que fou la primera a la península ibèrica que divulgà l’obra del compositor alemany de qui l’autor rebé una gran influència.
Titulada per l’autor Colección de cuatro juguetes para contrabajo y piano fou escrita el 1912 i consta d’un Capricho andaluz titulat Soledad, un Minuetto, un Capricho gavotta amb el títol d’Aromas del bosque i acaba amb El canto de la vieja, peça subtitulada com a Catalanesca. Aquest obra, així com altres obres de Pere Valls són la seva resposta a la necessitat de crear música de repertori virtuosístic per al seu instrument, a partir de les arrels populars i folklòriques. D’aquesta manera Valls va contribuir a donar al contrabaix, fins aquell moment era un instrument poc conegut entre el públic i practicat per una minoria de músics, una categoria pròpia entre els instruments solistes de concert.
Pere Valls Pech
(Barcelona, 2006)