No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Perpetuum
Estudi sobre les possibilitats del contrabaix. El títol reflexa la qualitat més evident de l’obra; un continu fluir de semicorxeres organitzades a l’entorn de dues idees temàtiques principals. Destaca una idea en harmònics insistent que dóna pas al veritable perpetuum que clou la peça.
Receptor: :
* Camps exigits
DE621
Estudi sobre les possibilitats del contrabaix. El títol reflexa la qualitat més evident de l’obra; un continu fluir de semicorxeres organitzades a l’entorn de dues idees temàtiques principals. Destaca una idea en harmònics insistent que dóna pas al veritable perpetuum que clou la peça.
Aquest producte ja no està en estoc
Data de disponibilitat:
Època | Segle XX |
Instruments | Contrabaix |
Pàgines | 12 |
Durada | 7 min |
Contingut | Partitura |
ISMN | 979-0-3502-0516-3 |
Preu edició impresa | 12,50€ |
Altres | I. Sztankov (revisió) |
Edició | Digital |
L’any 2004 vaig escriure Perpetuum com a un estudi de les possibilitats del contrabaix que em va permetre apropar-me a l’instrument. Va ser la meva primera peça escrita per a contrabaix prèvia a les Variacions Simfòniques sobre un tema de Henry Eccles, també publicada per Clivis Publicacions, tant en la versió simfònica, com en la versió per a contrabaix i piano.
El títol no fa sinó reflectir la qualitat més evident de l’obra; un continu fluir de semicorxeres organitzades a l’entorn de dues idees temàtiques principals.
A part d’aquest constant anar i venir de semicorxeres en destaca també una idea en harmònics, que apareix tant al principi com al final de la peça, i l’interval harmònic de tercera de caràcter insistent que dóna pas al veritable perpetuum que també clou la peça.
Moisès Bertran