No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Capricho concertante núm. 3 (1987)
El Capricho concertante núm. 3 és una obra en dos moviments per a flauta i guitarra. L’ordre dels factors en aquesta obra no altera el producte ja que tan un instrument com l’altre estan tractats en mode concertant sense predomini d’un sobre l’altre.
Receptor: :
* Camps exigits
DS014
El Capricho concertante núm. 3 és una obra en dos moviments per a flauta i guitarra. L’ordre dels factors en aquesta obra no altera el producte ja que tan un instrument com l’altre estan tractats en mode concertant sense predomini d’un sobre l’altre.
Data de disponibilitat:
Època | s. XX |
Instruments | fl.guit. |
Pàgines | 20 |
Durada | 8 min |
Contingut | partitura |
ISMN | 979-0-3502-0592-7 |
Preu edició impresa | 15€ |
Edició | Digital |
En l’extensa produció de cambra de Farncisco Fleta hi ha diferents obres titulades Capricho i totes elles responen a la mateixa motivació: obres escrites de dalt a baix, tal com surten, sense altra pretensió que donar sortida a aquella necessitat que té l’aultor de fer música per a la combinació instrumental que té al davant i, sobretot, de donar satisfacció als músics a qui està dedicada.
El Capricho concertante núm. 3 és una obra en dos moviments per a flauta i guitarra. L’ordre dels factors en aquesta obra no altera el producte ja que tan un instrument com l’altre estan tractats en mode concertant sense predomini d’un sobre l’altre. A la flauta se li exigeix un seguit de recursos propis de l’instrument (àmplia tessitura, staccatos, frullatos, lligats...) que ratllen el virtuosisme, fet que també es produeix en el pentagrama de la guitarra, amb un tractament molt melòdic de l’instrument de corda.
Malgrat que el primer moviment (Andante) respon principalment al model de melodia acompanyada, l’ambient impressionista i les dinàmiques contrastants n’exigeixen un intens treball cambrístic. El segon moviment (Allegro moderato) es genera a partir d’un motiu per graus conjunts que dóna unitat a una obra que mostra plenament la personalitat del llenguatge de Fleta i el coneixement profund que té dels diferents instruments per als que escriu.