No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Impromptu núm. 17
L'Impromptu núm. 17 de Fleta Polo no té altra pretensió que la de donar sortida a aquella necessitat que té l’autor de fer música per a la combinació instrumental que té al davant i, sobretot, de donar satisfacció als músics a qui està dedicada.
Receptor: :
* Camps exigits
DS015
L'Impromptu núm. 17 de Fleta Polo no té altra pretensió que la de donar sortida a aquella necessitat que té l’autor de fer música per a la combinació instrumental que té al davant i, sobretot, de donar satisfacció als músics a qui està dedicada.
Aquest producte ja no està en estoc
Data de disponibilitat:
Època | s. XX |
Instruments | vla.cb. |
Pàgines | 14 |
Durada | 7 min. |
Contingut | partitura |
ISMN | 979-0-3502-0975-8 |
Preu edició impresa | 10,40€ |
Edició | Digital |
En l’extensa producció de cambra de Francisco Fleta Polo hi ha diferents obres titulades Impromptu, Capricho o Fantasia i totes elles responen a la mateixa motivació: obres escrites de dalt a baix, tal com surten, sense altra pretensió que la de donar sortida a aquella necessitat que té l’autor de fer música per a la combinació instrumental que té al davant i, sobretot, de donar satisfacció als músics a qui està dedicada.
La major part dels més de vint impromptus del catàleg de Fleta Polo estan dedicats a instruments de corda. En aquest cas, els protagonistes del duet són una viola i un contrabaix. Recordem que el mateix Fleta ha estat un gran intèrpret de viola i professor d’aquest instrument al Conservatori Superior de Barcelona, així que no cal insistir en el fet que coneix bé els instruments per als quals escriu.
L’obra s’estructura en dos moviments: el primer, de caràcter serè, amb grans arpegiats que busquen les notes extremes dels instruments i el segon, molt rítmic a mode de moviment perpetu. El tractament d’ambdós instruments és d’igual a igual, no deixa que cap adquireixi el paper de solista. Sense ser una obra de virtuosisme, l’exigència és notable, especialment el que fa al treball cambrístic.
David Puertas