No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Autor: Colomer, Consuelo
Aquestes Quatre cançons per a veu i piano de Consuelo Colomer són d'estil melòdic i de gran sensibilitat poètica-musical.
Autor: Benejam, Lluís
El Concert per a saxòfon i orquestra neix arran de l'orquestració que va fer el mateix Lluís Benejam de la seva obra Sonata per a saxòfon i piano, una de les obres més brillants de l'autor.
Autor: Fleta Polo, Francisco
Seguint el principi que regeix totes les obres de Fleta, la Sonata per a violoncel està escrita per complaure principalment l’intèrpret amb la seguretat que, si aquest frueix interpretant, el públic gaudirà escoltant.
Autor: Lamote de Grignon, Ricard
Les Miniatures són petites obres per a petits conjunts (des de duets, trios i quartets fins a grups d’onze instruments) en les que investiga les possibilitats dels protagonistes des del punt de vista del so, més que no pas de la tècnica o el virtuosisme.
Autor: Rodríguez Picó, Jesús
En els 23 estudis d'aquest Primer Llibre, l'estudiant hi trobarà unes peces breus on el registre es va ampliant de manera progressiva.
Autor: Benejam, Lluís
En el Trio de corda núm. 1 (1956) Lluís Benejam juga amb la sonoritat de dos violins i una viola amb una concepció clàssica però amb esperit modern.
Autor: Romaní, Raimon
El Magnificat pren el text de l‘evangeli de Lluc, en el qual la Mare de Déu lloa les meravelles del creador i reflexiona sobre la història del seu poble.
Autor: Rodríguez Picó, Jesús
Els personatges de la Commedia dell’Arte han estat referència en molts àmbits de la creació. En aquesta sonata el personatge de Colombina, tal com està tractat en el poema de Verlaine, és la referència que determina la composició.
Autor: Lamote de Grignon, Ricard
Les Miniatures són petites obres per a petits conjunts (des de duets, trios i quartets fins a grups d’onze instruments) en les que investiga les possibilitats dels protagonistes des del punt de vista del so, més que no pas de la tècnica o el virtuosisme.
Autor: Oltra, Manuel
El treball cambrístic és exquisit i, malgrat que a priori pugui semblar estrany, fins i tot la veu està tractada com un instrument més que Oltra fa entreteixir de forma natural amb els altres timbres.