No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Autor: Benejam, Lluís
Contactar editorial: info@clivis.cat
Autor: Borràs, Teresa
Aquesta edició comprèn dues peces per a piano que Borràs va compondre el 1983. La primera està dedicada a Frederic Mompou. La segona peça és una sardana que l'autora va dedicar a Marcel Rubio Beltrán.
Autor: Fleta Polo, Francisco
Per a guitarra Partitura digitalitzada gràcies a les ajudes de l'ICEC 2024
Autor: Larios, Oscar
La Rosa dels Vents d'Oscar Larios és un conte musical per a conjunt orquestral simfònic de grau elemental i narrador. Ha estat composada i arranjada per a ser interpretada per músics que, com a mínim, cursin el tercer o quart curs de grau elemental. Aquesta edició ha estat revisada i orquestrada per a procurar la màxima adaptabilitat de la plantilla...
Autor: Rodríguez Picó, Jesús
Quan l'alumne inicii la practica d'aquest tercer llibre haurà assolit un nivell de coneixement de l'instrument (primer i segon) que li permetrà d'interpretar aquests estudis sense problemes importants.
Autor: Benejam, Lluís
La música de Lluís Benejam flueix d’un esperit obert, vitalista, permeable a influències diverses. Hi trobem reminiscències modals, de l’impressionisme i del jazz, incorporades per una manera personal d’entendre la música.
Autor: Alió, Myriam
La tercera edició de Reflexiones sobre la voz manté vigent tot el seu contingut.
Autor: Fleta Polo, Francisco
Fleta aconsegueix captar l’atenció del públic amb la utilització de tots els recursos de la viola amb una gran destresa, coherència i intel·ligència.
Autor: Guinjoan, Joan
L'obra Variacions sobre el tema “Cuncti simus concanentes” del Llibre Vermell de Montserrat desenvolupa el tema mitjançant la realització d’un grup de matrius serials a partir d’aquest, de manera que s’inicia amb un moviment de caràcter lliure passa progressivament per diferents paisatges d’articulació que van en un augment progressiu de la velocitat,...
Autor: Ortega, Miquel
El poema Nueve Gacelas por el Monte Líbano de Rodolfo Häsler està format per nou impressions poètiques de caràcter sensual que Ortega basteix amb una música transparent que flueix dels propis poemes