No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Suite de Tamanrasset
Va ser composta l'any 1978 després d'una estada a Argèlia i al desert del Sàhara, a Tamanrasset. L'estrenà l'any 2006 el guitarrista australià René Mora. La Suite de Tamanrasset s'estructura en quatre moviments en els que prima la llibertat i la sensació d'improvisació, alhora que s'exploren els diferents recursos de la guitarra.
Receptor: :
* Camps exigits
AC313
Nou producte
Va ser composta l'any 1978 després d'una estada a Argèlia i al desert del Sàhara, a Tamanrasset. L'estrenà l'any 2006 el guitarrista australià René Mora. La Suite de Tamanrasset s'estructura en quatre moviments en els que prima la llibertat i la sensació d'improvisació, alhora que s'exploren els diferents recursos de la guitarra.
Aquest producte ja no està en estoc
Data de disponibilitat:
Època | Segle XX |
Instruments | Guitarra |
Pàgines | 16 |
Durada | 11 min |
Contingut | Partitura |
ISMN | 979-0-3502-0469-2 |
Edició | Paper |
Va ser composta l’any 1978 després d’una estada a Argèlia i al desert del Sàhara -per motius laborals: recordem que Anna Bofill és arquitecta- en la que l’autora va visitar la capital dels tuareg, Tamanrasset, situada en un oasi a més de 1.000 metres d’alçada i lloc de trobada d’aquest ancestral poble nòmada. L’obra va ser editada per Clivis Publicacions l’any 1992 i consta com a estrena oficial la interpretació que en va fer a Getxo (Bilbao) l’any 2006 el guitarrista australià René Mora.
La Suite de Tamanrasset s’estructura en quatre moviments en els que prima la llibertat i la sensació d’improvisació, alhora que s’exploren els diferents recursos de la guitarra, un instrument que l’autora coneix bé i que ha utilitzat en més d’una dotzena de composicions. El primer moviment presenta una fórmula rítmica, amb intervals amples, que es va repetint constantment i adquirint velocitat fins arribar a un clímax després del qual arriba el repòs. El segon moviment remet a la sonoritat dels instruments rítmics propis de la cultura saharaui, amb unes propostes rítmiques, melòdiques i tímbriques de gran efecte. El tercer moviment presenta una escriptura més agosarada, amb notació específica i recursos innovadors. Finalment, el quart moviment, en un ambient de contemplació com si es volgués deixar passar el temps, es basa en els glissandi emprats als diferents registres de la guitarra.
David Puertas