No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Barcelona revisited
A l'obra Barcelona Revisited, la idea de moviment, de desplaçament, recorre tota la partitura i aquest desplaçament cap endavant és l’origen del material musical i de les seves transformacions.
Receptor: :
* Camps exigits
E562
Nou producte
A l'obra Barcelona Revisited, la idea de moviment, de desplaçament, recorre tota la partitura i aquest desplaçament cap endavant és l’origen del material musical i de les seves transformacions.
Aquest producte ja no està en estoc
Data de disponibilitat:
Època | S. XX |
Subtítols / Parts | Per a clarinet Sib solista i conjunt instrumental |
Instruments | Clarinetto Bb solo-Ob.Fg.Tbne.-pno.-str. |
Pàgines | 124 |
Durada | 15 min. |
Contingut | Partitura + Part solista |
Observacions | Les particel·les d’orquestra estan disponibles en règim de lloguer. Contacti amb l’editorial. info@clivis.cat |
Orquestres | si |
Edició | Paper |
Entre els anys 2005 i 2006, quinze anys després de composar dos concerts per a clarinet i orquestra (1989 i 1990), Jesús Rodríguez Picó va tornar a escriure dues obres per a clarinet solista, però aquest cop acompanyat d’un conjunt més reduït: un Concertino per a clarinet i cordes i l’obra que presentem aquí, Barcelona Revisited per a clarinet solista, oboè, fagot, trombó, piano i corda.
Cal recordar que Rodríguez Picó és clarinetista de formació, com també ho és el compositor nordamericà John Adams, per aquest motiu la formació requerida a Barcelona Revisited és molt similar a la que va utilitzar Adams en l’obra Gnarly Buttons de 1996, per a clarinet i grup instrumental. No només es fa l’ullet a l’obra d’Adams, sinó que també hi ha elements relacionats amb la música per a clarinet del compositor clàssic alemany Carl Maria von Weber.
L’obra Barcelona Revisited sorgeix d’un text del poeta portuguès Fernando Pessoa contingut als Poemas de Álvaro de Campos. Un d’aquests poemes porta per títol Lisbon Revisited i conté la frase que encapçala la partitura: “Ao volante do Chevrolet pela estrada de sintra”. La idea de moviment, de desplaçament, recorre tota la partitura i aquest desplaçament cap endavant és l’origen del material musical i de les seves transformacions.