No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Suite Renard
Aquesta obra consta de cinc moviments contrastats i, com assegura el seu autor, “és un divertiment sense cap altra pretensió que la de fer passar una estona agradable amb música directa i simpàtica, sense històries profundes”.
Receptor: :
* Camps exigits
DE381
Aquesta obra consta de cinc moviments contrastats i, com assegura el seu autor, “és un divertiment sense cap altra pretensió que la de fer passar una estona agradable amb música directa i simpàtica, sense històries profundes”.
Aquest producte ja no està en estoc
Data de disponibilitat:
Època | Segle XX |
Subtítols / Parts | Allegretto - Moderato Assai - Allegro - Adagio - Molto Vivace |
Instruments | Orquestra de corda |
Pàgines | 32 |
Durada | 10 min. |
Contingut | Partitura |
ISMN | 979-0-3502-0941-3 |
Preu edició impresa | 14,45€ |
Edició | Digital |
La Suite Renard és un divertiment escrit originalment per a orquestra de corda estrenada parcialment l’any 1989, i vint anys més tard, l’autor en va fer una instrumentació per a conjunt de vents amb contrabaix a instàncies d’Abili Fort, aleshores Director Tècnic de la Banda Municipal de Barcelona i que es va estrenar l’any 2010.
L’obra consta de cinc moviments contrastats i, com assegura el seu autor: “és un divertiment sense cap altra pretensió que la de fer passar una estona agradable amb música directa i simpàtica, sense històries profundes”. El fil conductor de l’obra també respon a aquest ànim juganer: els diferents moviments inclouen als seus títols paraules que comencen amb la síl·laba “re” (en referència a la nota musical que marca la tonalitat de la peça), alhora que permeten intuir una història sobre el protagonista, l’estimada, la joia de l’amor, els somnis de futur i un final que torna cadascú al seu camí. Però, com diu l’autor, “de tot això millor no dir-ne “re”. Es tracta de gaudir tocant-la i de fer gaudir els que l’escoltin”. Malgrat la intencionalitat de l’obra, l’autor no defuig l’exigència en el treball cambrístic i en la recerca de textures i timbres originals a partir de les possibilitats que li ofereix la combinació dels instruments de vent amb el contrabaix.
David Puertas