No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Fanfara per a una ciutat - Barcelona 2001
És una peça per a orquestra de metalls i percussió, fruit de l’encàrrec per a l’acte de presentació de la candidatura de Barcelona com a capital cultural europea per al 2001. El caràcter de l’obra que està estructurat en cinc moviments breus i contrastats, relacionats amb les arts i la cultura de la capital catalana.
Receptor: :
* Camps exigits
E655
Nou producte
És una peça per a orquestra de metalls i percussió, fruit de l’encàrrec per a l’acte de presentació de la candidatura de Barcelona com a capital cultural europea per al 2001. El caràcter de l’obra que està estructurat en cinc moviments breus i contrastats, relacionats amb les arts i la cultura de la capital catalana.
Aquest producte ja no està en estoc
Data de disponibilitat:
Època | S. XX |
Instruments | 4cor.4trba.3tbne.2euph.2tuba,perc. |
Pàgines | 56 |
Durada | 14 min. |
Contingut | Partitura |
Observacions | Els materials estan en règim de lloguer. Contacti amb l'editor: info@clivis.cat |
Orquestres | si |
Edició | Paper |
Fanfara per a una ciutat -Barcelona 2001- és una peça escrita l’any 1997 per a orquestra de metalls i percussió. Va ser estrenada al Palau de la Música Catalana el dia 28 de febrer de 1997 per l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya. L’obra va ser fruit de l’encàrrec que la pròpia orquestra va fer a l’autor per a l’acte de presentació de la candidatura de Barcelona com a capital cultural europea per al 2001. Inicialment, l’obra havia de ser estrenada a l’aire lliure, al bell mig del recinte de l’Auditori de Barcelona que aleshores encara estava en construcció. Aquest fet va condicionar l’elecció dels instruments i el caràcter de l’obra que es va estructurar en cinc moviments breus i contrastats, relacionats amb les arts i la cultura de la capital catalana.
El primer moviment, Els tres tombs representa la Literatura. El segon moviment, Casa Milà representa l’Arquitectura més enllà de l’obra de Gaudí. El moviment central és un petit scherzo juganer titulat el Patufet en homenatge a la revista infantil del mateix nom que tanta influència va tenir a Barcelona en la primera meitat del segle XX. L’Escultura té el seu espai en el quart moviment, titulat Dona i ocell com l’obra de Joan Miró, on es desenvolupa el fragment més líric de la partitura. Finalment, la Pintura està representada a partir del quadre de Ramon Casas titulat La càrrega que inspira unes darreres pàgines brillants i enèrgiques.
Clivis Publicacions ja va publicar aquesta obra l’any 2003, i ara presenta una nova edició fruit de la nova versió que n’ha fet el mateix autor. Aquesta revisió no afecta a l’estructura general de l’obra sino que tan sols s’han substituit dues trompetes per dos bombardins per adequar les tessitures i el so, s’han revisat dinàmiques i lligadures i s’han ajustat els tempos.