No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Divertimento Concertante en Fa
El Divertimento concertante en Fa és una obra fresca, alegre, amb fortes dosis de bon humor i, contra el que es podria pensar d’entrada, d’una dificultat notable
Receptor: :
* Camps exigits
E827
Nou producte
El Divertimento concertante en Fa és una obra fresca, alegre, amb fortes dosis de bon humor i, contra el que es podria pensar d’entrada, d’una dificultat notable
Aquest producte ja no està en estoc
Data de disponibilitat:
Època | Segle XXI |
Subtítols / Parts | I. To be or not to be; II. Variazioni a "Isabel"; III. Till Revisited. |
Instruments | Fl.Ob.Cl.Fg.-Cor.-Pf.-String |
Pàgines | 130 |
Contingut | Partitura de direcció |
Observacions | Materials en règim de lloguer (contacti amb l'editorial: info@clivis.cat) |
Edició | Paper |
El primer moviment inclou alguns fragments plens de bon humor, com quan el fagot inicia el “solo” de La Consagració d’Stravinsky i la resta de músics el fan callar. El segon moviment presenta una sèrie de variacions característiques sobre la cançó popular titulada “Isabel” i més coneguda com a “Dotze cavallers”, un tema també utilitzat per Frederic Mompou a la “Cançó i Dansa núm.2”. Tal com especifica Ros Marbà: “Jo el presento com a tema modal mentre que ell el va presentar tonal. Amb Mompou, malgrat la diferència d’edat, teníem una gran complicitat i m’ha agradat recordar-lo aquí amb aquesta sèrie de variacions contrastades”. El tercer moviment és com un joc; és una visita al tema principal del Till Eulenspiegel de Richard Strauss, sobre les aventures d’un noi trapella; i ens comenta: “Jo jugo amb el tema, el poso del revés, combino timbres i després de moltes fecècies, apareix el tema tal qual. Ho faig acabar tot plegat en Fa major perquè quedi constància que el Fa del títol també és un joc”.