No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Quartet for Diverse Flutes
El primer temps és un andante molt líric confegit per a tres flautes i flauta en sol. El segon temps és un moto perpetuo que comença amb quatre flautes en do. El tercer temps s'uneix directament amb el quart temps, desenvolupant-se sobre un ostinato. El quartet acaba amb un final virtuós i brillant.
Receptor: :
* Camps exigits
DAC327
El primer temps és un andante molt líric confegit per a tres flautes i flauta en sol. El segon temps és un moto perpetuo que comença amb quatre flautes en do. El tercer temps s'uneix directament amb el quart temps, desenvolupant-se sobre un ostinato. El quartet acaba amb un final virtuós i brillant.
Aquest producte ja no està en estoc
Data de disponibilitat:
Època | Segle XX |
Subtítols / Parts | I.Andante - II.Molto allegro - III.Cadenzas - IV.Finale |
Instruments | 4 flautes |
Pàgines | 71 |
Durada | 14 min. |
Contingut | Partitura i parts |
ISMN | 979-0-3502-0809-6 |
Preu edició impresa | 32,14 |
Edició | Digital |
El Quartet for Diverse Flutes fou escrit l'any 1985 per al quartet Flute Force, del qual en vaig ser membre fundador. Llavors jo estudiava composició amb John Corigliano i aquesta peça representa el meu opus 1.
Flute Force ha mantingut aquesta peça des d'aleshores com a part regular del seu repertori en els seus concerts i gires. La peça esta gravada amb la discogràfica CRI (ref. #581). Estic molt content que ara surti editat per Clivis Publicacions per tal que altres grups de flautes en puguin fruir.
La peça està escrita per a flauta 1/flautí, flauta 2, flauta 3/flauta en sol, i flauta 4/flauta baixa. Està formada per quatre moviments, dels quals els segon, el tercer i el quart es toquen sense pausa. El primer temps és un andante molt líric confegit per a tres flautes i flauta en sol. Aquest moviment es pot interpretar de forma independent dels altres. El segon temps és un moto perpetuo que comença amb quatre flautes en do i gradualment els intèrprets canvien al flautí, la flauta en sol i la flauta baixa, aconseguint així una tessitura més àmplia amb els quatre instruments. L'últim acord climàtic del segon temps es transforma en el primer acord del tercer temps, una sèrie de cadències dels quatre instruments com a solistes i en duos. El tercer temps s'uneix també directament amb el quart temps, tot desenvolupant-se sobre un ostinato presentat per la flauta baixa. Sobre aquest ostinato es recapitulen moltes idees dels tres primers moviments. El quartet acaba amb un final virtuós i brillant.
Peter Bacchus