No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Django a l'Havana
En aquest quartet Pere Soto fa volar la seva imaginació creant una divertida història imaginària sobre l’hipotètic viatge de Django a la Havana. Amb la barreja del son cubano i la pompa manouche, aconsegueix fusionar dues essències i estètiques en una proposta ben original, tot un repte per a un quartet atrevit.
Receptor: :
* Camps exigits
DE758
En aquest quartet Pere Soto fa volar la seva imaginació creant una divertida història imaginària sobre l’hipotètic viatge de Django a la Havana. Amb la barreja del son cubano i la pompa manouche, aconsegueix fusionar dues essències i estètiques en una proposta ben original, tot un repte per a un quartet atrevit.
Aquest producte ja no està en estoc
Data de disponibilitat:
Època | s. XX |
Instruments | 2vl.vla.vc. |
Pàgines | 106 |
Durada | 22 min. |
Contingut | partitura + particel·les |
ISMN | 979-0-3502-0947-5 |
Preu edició impresa | 31,20 € |
Edició | Digital |
Django Reinhard, Jean Baptiste Reinhardt (1910-1953), a qui s’atribueix la paternitat d’una modalitat de jazz que pren el nom de gypsy jazz en anglès, malgrat que prové de l’expressió francesa, manouche jazz i que barreja el jazz europeu de l’època amb música de rel gitana.
Pere Soto que a més a més de compositor és reconegut com a músic de jazz especialista en l’estil gypsy, és un profund coneixedor i admirador del llenguatge musical de Django Reinhardt. Després d’escoltar la peça el seu amic Ernesto Briceño, violinista veneçolà establert a Barcelona, li va suggerir la idea de titular-lo amb el nom del gran músic.