No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Trio Concertante
El Trio Concertante està dividit en els tres moviments convencionals. A l’inici apareix un tema repetit en diferents punts de l’obra i que té un caire trist i meditatiu. A part d’aquests breus passatges el tractament instrumental té un caire virtuosístic i rítmic.
Receptor: :
* Camps exigits
DE518
El Trio Concertante està dividit en els tres moviments convencionals. A l’inici apareix un tema repetit en diferents punts de l’obra i que té un caire trist i meditatiu. A part d’aquests breus passatges el tractament instrumental té un caire virtuosístic i rítmic.
Aquest producte ja no està en estoc
Data de disponibilitat:
Època | s. XX |
Instruments | fl.vc.pno. |
Pàgines | 32 |
Durada | 11 min |
Contingut | partitura + particel·les |
ISMN | 979-0-3502-0621-4 |
Preu edició impresa | 20€ |
Edició | Digital |
En els primers mesos de l’any 2004, després de la composició de l’òpera de cambra Opportunitas, vaig escriure tres obres de cambra amb algunes similituds: la Sonata Marina per a saxòfon i piano, el Trio Concertante per a flauta, violoncel i piano i la Sonata-Capriccio per a flauta i piano. En aquestes tres obres utilitzo tècniques que donen un caire fluït, sovint d’un cert virtuosisme. Igual que a la Sonata a Colombina per a clarinet i piano, les tres composicions mantenen una certa relació, encara que inevitablement distant, amb el repertori francès conegut com a Solo de Concours. L’agilitat, les complexitats tècniques i els contrastos expressius defineixen aquestes composicions.
El Trio Concertante està dividit en els tres moviments convencionals. A l’inici apareix un tema repetit en diferents punts de l’obra i que té un caire trist i meditatiu. Aquest és el resultat de la impressió pels atemptats de l’onze de març del 2004, que van succeir mentre l’escrivia.
A part d’aquests breus passatges el tractament instrumental té un caire virtuosístic i rítmic. La intenció és que els temes que donen el caràcter motriu i que creen els contrastos de densitat siguin sempre perceptibles.
Jesús Rodríguez Picó