No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Cinc cançons
El catàleg d’obres de Lluís Benejam compta amb una seixantena d’obres entre les que hi figuren onze cançons per a veu i piano amb poemes dels millors poetes catalans. Només tres dels manuscrits estan datats i molt probablement formen part de les seves primeres composicions, no obstant això ja contenen molts dels trets més característics de la seva música.
Receptor: :
* Camps exigits
DE700
El catàleg d’obres de Lluís Benejam compta amb una seixantena d’obres entre les que hi figuren onze cançons per a veu i piano amb poemes dels millors poetes catalans. Només tres dels manuscrits estan datats i molt probablement formen part de les seves primeres composicions, no obstant això ja contenen molts dels trets més característics de la seva música.
Aquest producte ja no està en estoc
Data de disponibilitat:
Època | Segle XX |
Subtítols / Parts | La rosa marcida - Lo sant nom de Jesús - Donant les joies - Cançó de la sirena - Mester d'amor |
Instruments | Veu, piano |
Idioma del text | Català |
Pàgines | 38 |
Durada | 16 min. |
Contingut | Partitura |
ISMN | 979-0-3502-0789-1 |
Preu edició impresa | 27€ |
Altres | Poemes de: Jacint Verdaguer, Joan Maragall, Miquel dels Sants Oliver, Joan Salvat-Papasseit |
Edició | Digital |
El catàleg d’obres de Lluís Benejam compta amb una seixantena d’obres entre les que hi figuren onze cançons per a veu i piano amb poemes escollits entre els dels millors poetes catalans. Només tres dels manuscrits estan datats i per tan podem situar-les entre els anys 1944 i 1949, o sigui en la seva etapa a Barcelona i molt probablement formen part de les seves primeres composicions, no obstant això ja contenen molts dels trets més característics de la seva música.
En aquest volum presentem les primeres cinc cançons i per tal de donar una certa unitat al recull hem tingut en compte els poetes, tots ells nascuts a la segona meitat del segle XIX.
L’obra vocal de Benejam ha restat inèdita fins a la presentació d’aquesta primera edició de cinc cançons, augurant que a partir d’aquest moment les i els cantants se les faran seves.