No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Arioso - Clar de lluna
A Arioso, Garcia Gago desenvolupa un tema melòdic senzill sobre el Preludi n. 5 en Re de Johann Sebastian Bach, mentre que el Clar de lluna de Beethoven rep una pinzellada impressionista de Josep Garcia Gago.
Receptor: :
* Camps exigits
E680
Nou producte
A Arioso, Garcia Gago desenvolupa un tema melòdic senzill sobre el Preludi n. 5 en Re de Johann Sebastian Bach, mentre que el Clar de lluna de Beethoven rep una pinzellada impressionista de Josep Garcia Gago.
Aquest producte ja no està en estoc
Data de disponibilitat:
Època | S. XX |
Subtítols / Parts | Arioso, sobre el Preludi núm. 5 en Re m de J.S.Bach / Clar de lluna, de la Sonata núm. 14 de L.V.Beethoven |
Instruments | vl.pno. o fl.pno. |
Pàgines | 20 |
Durada | 8 min. |
Contingut | Partitura + particel·les |
Edició | Paper |
Arioso sobre el Preludi n. 5 en Re de Johann Sebastian Bach, Josep Garcia Gago ha desenvolupat un tema melòdic senzill i agradable emprant el seu gran coneixement de l’obra bachiana i del contrapunt, no endebades era professor d’aquesta matèria al Conservatori Superior Municipal de Barcelona. Com ja va fer Charles Gounod amb la seva Ave Maria (1859), Josep Garcia Gago desenvolupa en aquest tema una melodia d’aire força melangiós dissenyada perquè l’instrumentista i l’oient es deixin dur al propi món interior, sense deixar de percebre l’esplèndida harmonia que el geni d’Eisenach ens mostra amb la melodia i el simple baix acompanyant.
De manera semblant a l’Arioso, completa aquest àlbum el Clar de Lluna de Ludvig van Beethoven, que rebé la pinzellada impressionista de Josep Garcia Gago mitjançant una melodia instrumental en diàleg constant amb el tema que desenvolupa la mà dreta del piano. La diferència entre aquell arioso i aquesta és, sens dubte, el diàleg suggeridor entre els dos instruments sota l’atenta, si se’m permet, “vigilància i observació” rítmica de la mà esquerra del piano. Aquesta mateixa mà, en la reexposició final, prendrà el protagonisme responent a la mà dreta i desenvolupant el diàleg conclusiu amb l’altre instrument.
Josep M. Garcia Plaja