No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Sotscategories
Autor: Soler, Josep
Els Cants d'amor recullen la música vocal que va escriure Soler entre els anys 2011 i 2013
Autor: Gols, Xavier
L’estil que cultiva el situa al costat de coetanis com Mompou, Toldrà i Joaquim Serra, a l’ensems que la tria de textos de poetes com Carner, Garcés o Salvat Papasseit.
Autor: Guinjoan, Joan
L’obra requereix dels intèrprets diferents tècniques vocals, com recitats o murmuris, però segons l’autor: “Segueix exactament la forma de la poesia, si bé musicalment és més lliure. La paraula “encara” em va seduir, en un moment en què he perdut les il·lusions des del punt de vista social i polític, aquesta paraula ve a significar que encara es pot...
Autor: Soler, Josep
La genealogia d'aquesta partitura es remunta a uns cinc moviments per a violoncel sol escrits a mitjans de l'any 2013, en els quals, a finals del mateix any s'hi afegeixen d'altres moviments, que es convertiran en la segona suite. Soler triga una mica més en escriure la tercera, raó per la qual confereix certa independència de les dues anteriors.
Autor: Beltrán, José María
L'objectiu d'aquesta edició és presentar aquests Caprichos com a obres per a incloure en concert, o com a estudis especialment per a practicar la tècnica de dobles cordes i els diferents cops d'arc en spicatto.
Autor: Benejam, Lluís
El Trio per a violí, violoncel i piano núm. 1 de Lluís Benejam s’estructura en quatre moviments, té una durada que s’apropa als vint minuts i presenta un caràcter general optimista i romàntic.
Autor: Lamote de Grignon, Ricard
La primera experiència com a compositor de Ricard Lamote de Grignon amb la música antiga va ser l’any 1926 amb l’obra Suite a l’antiga. Vint anys més tard va tornar a treballar amb la música del compositor del segle XVIII, Antoni Soler, instrumentant tres de les seves sonates que va titular com a Tres Sonates del Pare Soler.
Autor: Benejam, Lluís
Una obra de llenguatge simple, amb sonoritat americana i alguna pinzellada a l'estil Hollywood, conté fantàstics recursos rítmics i sobre tot de color, que culmina amb un sensible aire espanyol.
Autor: Armenter, Xavier
El títol de Fantasia obeeix a l’ús lliure dels diferents recursos formals emprats; així hi podem reconèixer la Variació, la Fuga i els elements estructurals propis de la forma Sonata indispensables per a vertebrar una obra d’una certa complexitat.