No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Sotscategories
Autor: Guzmán, Josep Lluís
L’ordenament variable dels dotze tons de l’escala cromàtica és ben present en la construcció d’ambdós preludis, però alhora manté un substrat harmònic cadencial.
Autor: Capdevila, Mercè
L'obra Corn d'or està formada per sons ràpids i comprimits, que per la seva densitat, poden ser escoltats com a una massa. En els moments lents es descomprimeix i s’afluixa la massa, el so s’expandeix i es desgrana, se separa, tot projectant-se en forma de frases o sons aïllats en diferents qualitats, direccions i altures.
Autor: Soler, Josep
Dos temes de Verdi serveixen per generar variacions i juxtaposicions que mai no hi apareixen de la mateixa manera.
Autor: Soler, Josep
L'obra es basa en la glosa de quatre cançons del Llibre Vermell de Montserrat.
Autor: Soler, Josep
Les possibilitats del piano únicament en el registre greu han estat explorades per diversos autors al llarg del segle XX, però en aquesta ocasió la música de Soler busca més l’expressivitat que no pas el virtuosisme.
Autor: Soler, Josep
L'obra Au pays de la soif et de la peur, de gran expressivitat, es desenvolupa en moviments lents i aprofita els registres dels dos instruments en tota la seva amplada. La interpretació de l’obra exigeix el màxim als intèrprets i, sobretot, requereix una compenetració extrema.
Autor: Soler, Josep
Harmonices Mundi tracta la fuga en totes les seves possibilitats, sovint de forma aïllada, però també amb preludis, associada a danses o dintre d’una partita. En aquest volum les primeres cinc fugues es presenten directament (a tres o quatre veus) i només al darrer número es presenta la fuga amb un preludi.
Autor: Nuix, Jep
Jep Nuix domina els més variats llenguatges compositius i en aquesta obra tria l’escriptura clàssica amb uns absoluta precisió (matisos hiperdefinits, atacs “fora de temps” quan no hi ha un temps metronòmic de referència... tot això a la recerca dels efectes que els títols expliciten).
Autor: Ortega, Miquel
Les quatre Cançons sobre poemes de García Lorca de Miquel Ortega s’inscriuen en un estil que podríem anomenar post-Falla, d’arrel clarament nacionalista, bàsicament andalusa, donada la naturalesa dels poemes.
Autor: Oltra, Manuel
La inspiració general de l’obra respon a la música tradicional, bé que en cap moment se cita cap tema popular. Es tracta d’una passejada (una suite) per diferents aires o ambients plens de bon gust que s’inicia amb un preludi delicat, però també rítmic, que ja anuncia els dos elements principals en els que es mourà tota la Suite.
Autor: Borgunyó, Agustí
Les Two pieces for string orchestra tenen l’encant propi del llenguatge d'Agustí Borgunyó: senzillesa, frescor, elegància i comunicació directa sense cap interès especulatiu, amb un alè mediterrani ben present des del primer compàs.
Autor: Mestres Quadreny, Josep M.
Signe d’anells respon plenament al particular llenguatge de Mestres Quadreny i a les tècniques compositves a les quals ha estat fidel al llarg de la seva vida. Els elements aleatoris sustenten el seu discurs, però no són els únics...